اگر به لوکس و خاص بودن علاقه دارید پس حتما به محصولات و خرید کیف چرم طبیعی هم علاقه دارید تا ترکیب زیبایی در جلسات کاری ، مهمانی یا حتی در دانشگاه داشته باشید . برای همگان کاملا مشخص است که استفاده از یک کیف اداری چرم طبیعی شیک و مدرن با توجه به تیپ شخصیتی که شامل انواع کیف اداری چرم مدیریتی ، کیف اداری چرم دانشجویی ، کیف دیپلمات چرمی وکلا ، کیف لپ تاپ چرمی و غیره می باشد به ظاهر افراد جلوه خاص و شیکی ارائه می کند .

real leather vs faux leather | اصول انتخاب کیف دستی مردانه چرم طبیعی | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

1) تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی را بشناسید

در خرید کیف چرم طبیعی باید بدانید چرم طبیعی از مصنوعی باهم تفاوت های بسیاری دارد ، به عنوان مثال چرم طبیعی قابلیت تنفس و کیفیت بالایی دارد. چرم طبیعی را می توانید با واکس زدن برق و جلای گذشته اش را به آن برگردانید.

چرم مصنوعی چون از مواد شیمیایی ساخته شده است قابلیت جذب نداشته و پس از واکس زدن (خصوصا اگر واکس را کمی بیشتر از حالت عادی استفاده کنید) لباس هایتان را رنگی می کند و برایتان دردسر ساز است.

همچنین اینکه چرم مصنوعی از قابلیت این که زیبایی یک چرم کهنه را به شما هدیه بدهد ناتوان است زیرا پی از مدت زمانی کیفیت و ظاهر خود را از دست می دهد اما قیمت چرم مصنوعی بسیار مناسب تر از چرم طبیعیست.

در زمان خرید کیف چرم طبیعی از روش های تشخیص طبیعی بودن یا مصنوعی بودن چرم خیلی ها به بوی چرم توجه می کنند. اما اگر خیالتان راحت نمی شود برای اینکه چرم طبیعی را به راحتی بتوانید از مصنوعی تشخیص دهید با گرفتن فندک به چرم (برای یک لحظه) می توانید بفهمید که چرم طبیعی است یا مصنوعی زیرا چرم مصنوعی به دلیل تولید از مشتقات نفت ذوب می شود.

 

2) نوع چرم را بشناسید

در هنگام خرید کیف چرم طبیعی باید بدانید تنوع چرم طبیعی زیاد است و از چرم های سنگین تا سبک که از حیوانات مختلف تولید می شود متفادت است . برای مثال چرم گاوی با چرم تمساح و چرم بزی متفاوت است .

هرچه چرم سنگین تر باشد بافت متراکم تری دارد بنابر این دوام بیشتری در مقابل پارگی و ساییش در مرور زمان دارد البته این مسئله باعث میشود وزن کیف شما بیشتر شود ، و اگر نیاز دارید که در خرید کیف چرم طبیعی یک کیف سبک وزن داشته باشید از چرم های بزی استفاده کنید .

اما اگر اهل خرید کیف های متعدد نیستید یا که به قول ضرب المثل انگلیسی ها؛ هنوز آنقدر پولدار نشده اید که جنس ارزان بخرید، پیشنهاد می کنیم سراغ کیف دوشی چرم سنگین بروید که دوام بیشتری برایتان داشته باشد. همچنین می توانید به سراغ خرید کیف دستی و دوشی با جنس های دیگری مثل پارچه ، برزنت و… بروید

 

3) به دوخت کیف توجه کنید

وقتی که راجع به کیفیت دوخت صحبت می کنیم به دو مورد باید توجه کنیم؛ تمیز بودن دوخت و نخ. در دوخت های ظریف از نخ نازک استفاده می شود و در دوخت هایی که دوام و عدم پارگی جزو شاخص های مهم است از نخ ضخیم استفاده می شود. همچنین این که جنس و تراکم نخ استفاده استفاده شده تأثیر زیادی در دوام و طول عمر دوخت یک محصول چرمی دارد.

دوخت کیف | اصول انتخاب کیف دستی مردانه چرم طبیعی | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

4) یراغ آلات کیف دوشی را بررسی کنید

در خرید کیف چرم طبیعی باید به یراغ آلات استفاده شده محصول مانند زیپ ، قفل های آهن ربایی و محل اتصال بند به بدنه ی کیف چرمی توجه کنید ، زیرا این قسمت ها هم تاثیر زیادی در عمر و ماندگاری محصول شما دارد .

برای مثال وقتی بند کیف شما از جای خود رد می رود حتی اگر کیف چرمی خود را بسیار گران قیمت هم خریده باشید دل شما را میزند و دیگر به اینکه این کیف را در خارج از منزل استفاده کنید اعتماد ندارید.

این موارد محدود به کیف چرمی نمیشود برای مثال شما هنگام خرید کیف اداری ، دانشجویی لپ تاپ و… باید یراغ آلات آن را نیز بررسی کنید

5) کشور تولید کننده چرم مهم است

در هنگام خرید کیف چرم طبیعی این مورد را حتما در نظر بگیرید ایران یکی از معتبر ترین تولید کننده های چرم در دنیاست اما در دنیای تبلیغات و رسانه ای احتمالا شما هم چرم ایتالیا را بهترین چرم دنیا می دانید در صورتی این مسئله تنها به دلیل تبلیغات بیشتر بر روی این چرم در ذهن مردم ایجاد شده . در کل از چرم با میفیت ایرانی غافل نشوید ، بسیاری از شرکت های ایتالیایی برای محصولات چرمی خود از چرم ایرانی استفاده می کنند.

انواع چرم رنگ و اسمشان | اصول انتخاب کیف دستی مردانه چرم طبیعی | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

6) رنگ چرم را بشناسید

اگر در دباغی چرم و رنگ دادن به آن از روش های غیر استاندارد استفاده شده باشد رنگ چرم شما دوام ندارد و رنگ و روی خود را از دست می دهد. که البته در خرید کیف چرم طبیعی کم پیش می آید. اما لازم دانستیم که به عنوان یکی از نکات قابل توجه به آن اشاره ای کوتاه داشته باشیم.

7) روش دباغی چرم مهم است

در خرید کیف چرم طبیعی روش دباغی یکی از نکات مهمی است باید بدانید و به آن توجه کنید. با کیفیت ترین چرم دنیا اگر به صورت اصولی دباغی نشده باشد دوامی که باید داشته باشد را نخواهد داشت و خیلی زود از بین می رود.

دباغی در واقع فرآیندی است که پوست خام تبدیل به چرم می شود که روش های متفاوتی برای آن وجود دارد. برای پوستی که محکم است از یک روش دباغی و برای پوستی که حسالت کشسانی بیشتری دارد از یک روش متفاوت استفاده می شود. در هر کدام از این روش ها خروجی مشخص است.

هدف از دباغی خارج کردن آب از پوست و حفظ حالت نرمی و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن آن و همچنین غیر قابل فاسد شدن پوست است که به چرم تبدیل می شود. چرمی که سال ها برای شما کارایی خواهد داشت.

نکات مهم در خرید کیف چرم طبیعی

زمانی که به دنبال خرید کیف چرم طبیعی هستید، باید از نکات مهمی آگاه شوید تا بتوانید انتخاب درست کنید. در این قسمت چند نکته برای خرید کیف چرم طبیعی را برای شما بیان میکنیم

  1. کیفیت چرم : برای خرید کیف چرم طبیعی، بهترین کیفیت چرم را انتخاب کنید. برای این کار، باید چرم را لمس کنید یا از فروشگاه جنس چرم را بپرسید و مطمئن شوید که نرم و با کیفیت باشد
  2. نوع چرم : نوع چرم برای کیف چرم طبیعی مهم است. بهترین نوع چرم برای کیف های چرمی، چرم بُزی می باشد.
  3. طرح و جزئیات : توجه به طرح و جزئیات نیز بسیار مهم است. انتخاب طرحی که به سلیقه شما نزدیک باشد موجب افزایش جذابیت و زیبایی استایل شما می شود . اگر در این مورد حساس هستید و میخواهید کیفتان باعث افزایش چشم گیری در جذابیت و زیبایی استایل شما داشته باشد به شما پیشنهاد میکنم سری به کیف های موجود در سایت تنسر مثل کیف های لپتاپ ما و… بزنید و برای خرید کیف لپ تاپ اقدام کنید
  4. ویژگی های کیف : قبل از خرید، اطمینان حاصل کنید که کیف دارای ویژگی های مورد نظر شما، مانند بند قوی، دکمه های قوی، زیپ قوی و حفاظت از لپتاپ ، تبلت و گوشی شما است.
  5. قیمت : همانطور که می دانید، کیف چرمی با هزینه بالا همراه است، اما قیمت بالایی که شما برای آن پرداخت می کنید، بهترین کیفیت را نشان نمی دهد. کیفیت کیف را از قیمتش تشخیص ندهید. بهتر است پیش از خرید، با مقایسه قیمت ها و کیفیت های چندین برند، خرید خود را انجام دهید.
  6. مراقبت و نگهداری : چرم مانند بسیاری از مواد طبیعی، دارای خصوصیات خاصی است و نیاز به مراقبت دارد. در صورتی که مراقبت و نگهداری منظم از چرم طبیعی انجام نشود، کیف شما به شکل و زیبایی اولیه خود نخواهد بود  و در نهایت خراب می شود. بنابراین، مشتریان پیش از خرید باید حتما با نحوه مراقبت از چرم آشنا شوند.

با رعایت این نکات، قادر خواهید بود که کیف چرم طبیعی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

 

جمع بندی خرید کیف چرم طبیعی

کیف چرمی طبیعی یک وسیله کاربردی است که علاوه بر نگهداری بهتر از وسایل شما، شما را فرد متشخص تری نشان می دهد. همچنین اینکه هنگام خرید کیف دوشی چرم به مصنوعی یا طبیعی بود چرم، یراغ آلات استفاده شده و تمیزی دوخت کیف دقت کنید. همچنین اینکه باید در طراحی کیف دوشی چرم زنانه تمامی موارد متناسب با هم استفاده شده باشند، به عنوان مثال؛ استفاده از چرم بسیار با کیفیت در کنار یراغ آلات ضعیف باعث می شود کیف شما عمر طولانی ای نداشته باشد و نسبت به هزینه ای که برای آن پرداخت کردید حس کنید سرتان کلاه رفته.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1402/02/14
  • 1318 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ