هدیه دادن و هدیه گرفتن، زیباترین کاریست که می توان انجام داد و یک نفر را خوشحال کرد. خانم ها از گرفتن هدیه بسیار خوشحال می شوند. طلا و جواهرات، گل، عطر، عروسک و حتی یک کیف، این ها هدایایی هستند که وقتی به خانم ها بدهید ناگهان متوجه می شوید که اخلاقشان صدوهشتاد درجه تغییر می کند. بدی ها را دور می ریزند و شیفته ی شما می گردند. اگر با فرد موردعلاقه تان اختلاف دارید، دادن یک هدیه می تواند رابطه ی شما را بهبود ببخشد. حتی در ادیان الهی مثل اسلام نیز هدیه دادن بسیار مورد توجه بوده و هست.

 

هدیه ای برای خانم ها با توجه به روحیات و سلیقه های مختلف:

کیف دستی زنانه برای هدیه | هدایا مناسب خانم ها_معرفی بهترین کادو ها برای بانوان | فروشگاه تنسر

وقتی قرار است به یک بانو هدیه بدهید، باید بدانید که روحیات او از چه جنسی است و چه چیزی را بیشتر می پسندد. یکی گل را دوست دارد و روحیه ای لطیف دارد. یکی طلا و جواهرات دوست دارد و یکی بدلیجات، دیگری عطر و بانوی دیگری کیف. بله درست متوجه شدید، کیف هم برای هدیه دادن و هدیه گرفتن گزینه ی بسیار مناسبی است که می تواند بانوان را تحت تاثیر قرار دهد. کیف وسیله ای است  که اگر بگوییم در طول روز 99 درصد خانم ها از آن استفاده می کنند، اغراق نکرده ایم. خانم ها همیشه یک کیف دستی دارند که وسایل نه چندان ضروری خود را با آن جابجا می کنند. وقتی درون آن را نگاه می کنید متوجه می شوید که در سخت ترین حالت و شرایط بد، همیشه یک آینه و یک سفید کننده و لوازم آرایشی درون آن وجود دارد. حمل همین چند وسیله ی کوچک، نیازمند داشتن خرید کیف دستی و دوشی و یا کیف آرایشی مناسب و مطابق با تیپ و استایل آن ها می باشد. به همین خاطر مطمئن باشید که اگر یک کیف به خانم ها هدیه بدهید بسیار بسیار خوشحال خواهند شد. همیشه به یاد داشته باشید که خانم ها دوست دارند کیفی که هدیه می گیرند شیک و جذاب و مد روز باشد. بانوان کیف های مارک و برند را بیشتر ترجیح می دهند. اگر با خانمی روبرو باشید که دائما در حال عوض کردن کیف دستی خود است و تنوع را بیشتر دوست دارد، می توانید کیفی بخرید که شیک و جذاب باشد ولی لزوما مارک و برند نباشد.

در این مقاله قصد داریم انواع کیف و کوله پشتی مناسب خانم ها که می توانید به عنوان هدیه برای آن ها در نظر بگیرید را معرفی کنیم و فکر می کنیم گزینه ی پیشنهادی خوبی باشد.

 

انواع کیف و کوله پشتی برای هدیه دادن به بانوان:

یکی از نیازهای جدایی ناپذیر خانم های شیک و خوش پوش، داشتن یک کیف است. حالا با توجه به نیازشان ممکن است یک کیف دستی، کیف لوازم آرایشی یا یک کیف پول و حتی کوله پشتی مد نظرشان باشد. هر کدام از آن ها را بطور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار می دهیم:

کیف دستی:

کیف کاتانا برای هدیه | هدایا مناسب خانم ها_معرفی بهترین کادو ها برای بانوان | فروشگاه تنسر

اگر برای همسر، خواهر یا مادرتان می خواهید یک کیف دستی بگیرید، بهترین گزینه را انتخاب کرده اید. یک کیف دستی حتی ساده هم که باشد، می تواند یکی از نیازهای روزمره ی خانم ها را برطرف کند. کیف های دستی زنانه در طرح ها، رنگ ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند. با توجه به سایز بدنی و سلیقه، باید مناسب ترین آن را برای هدیه انتخاب کنید. این کیف ها از جنس های مختلفی چون پارچه و کتان یا پلاستیک و چرم طبیعی و مصنوعی ساخته می شوند. خانم ها بیشتر به چرم های مصنوعی یا طبیعی ولی براق علاقه دارند. با رعایت این نکات می توانید یک هدیه ی زیبا و مناسب برایشان بخرید.

کیف پول:

کیف پول یک نیاز ضروری برای حفاظت پول و کارت های اعتباری است. زن یا مرد بودن مهم نیست. همگی باید از پول و کارت های اعتباری خود تا جای ممکن محافظت کنند. کیف پول های زنانه هم می تواند پیشنهاد خوبی برای هدیه دادن به مادر یا همسرتان باشد. انواع چرمی و پارچه ای آن در بازار موجود است که با توجه به بودجه تان می توانید بخرید.

کیف مسنجر:

کیف مسنجر هدیه ای برای بانوان | معرفی بهترین کادو ها برای بانوان | فروشگاه تنسر

خانم های جوان و شیک پوش وقتی می خواهند استایل خود را کامل کنند، یک کیف مسنجر زیبا هم برای خود تهیه می کنند تا جذاب تر به نظر برسند. وقتی می خواهید یک هدیه ی شیک و خاص بخرید، حتما خرید کیف مسنجر را هم مد نظر داشته باشید و مطمئن باشید وقتی به همسرتان کیف مسنجر می دهید، غیر مستقیم به او می گویید که چقدر زیبا و شیک است و با داشتن یک مسنجر کیف، می تواند مثل مدل ها باشد.

کیف لوازم آرایشی:

کیف لوازم آرایشی طرح اکلیل و براق هدیه ای برای بانوان | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

گرفتن لوازم آرایش از خانم ها همان قدر سخت است که بخواهید کنترل تلویزیون را از دست آقایان بگیرید. بسیاری از خانم ها به استفاده از لوازم آرایشی خو گرفته اند. پس باید آن ها را درون یک کیف مخصوص جای دهند. شما می توانید کیف های لوازم آرایشی در طرح ها و سایزهای مختلف را با توجه به بودجه ی خود تهیه کنید و به شریک عاطفی خود یا مادر و خواهرتان هدیه بدهید، حتما خوشحال خواهند شد.

کوله پشتی:

خرید کوله پشتی ها هم می توانند در دسته ی هدایا قرار بگیرند. بلاخره همه چیز که  تیپ و استایل نیست. بعضی وقت ها خانم ها هم نیازمند یک وسیله برای حمل و نقل هستند و باید وسایل شخصی شان مثل لپ تاپ و تبلت یا لباس و … را با خود جابجا کنند. چه ایرادی دارد که برای بر طرف شدن این نیاز، یک کوله پشتی بعنوان هدیه برایشان بخرید؟!

کوله پشتی ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز طرف مقابل، می توانید آن را هدیه بدهید.

مثلا کوله پشتی حمل لپ تاپ که خودش صدها مدل و برند با قیمت های مختلف دارد، یا کوله پشتی ورزشی مخصوص باشگاه یا مخصوص کوهنوردی و دوچرخه سواری. اگر طرف مقابلتان دانشجو باشد، شک نکنید که بسیار خوشحال می شود اگر کوله پشتی مخصوص حمل کیف و کتاب به او هدیه بدهید.

 

کلام آخر

هدیه دادن از کارهای بسیار پسندیده و مهیج است. اگر در انتخاب نوع هدیه برای خانم ها دچار سردرگمی هستید، پیشنهاد ما به شما یک کیف یا کوله پشتی است. شاید در نگاه اول فکر کنید که جای عطر و گل یا طلا را نمی گیرد ولی وقتی واکنش همسر یا خواهر و مادرتان را با گرفتن یک کیف یا کوله پشتی ببینید، نظرتان عوض خواهد شد.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/07/03
  • 2296 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ