همه افراد به صورت روزانه از یکسری کیف استفاده می کنند که نیاز آن ها را پاسخگو می باشد. این کیف ها معمولا به کیف دستی معروف هستند. اما برای انتخاب کیف دستی آیتم های بسیاری پیش روی شما قرار دارد خصوصا برای خانم ها. ابتدا بهتر است بسنجید که قرار است چه میزان لوازم درون کیف خود قرار دهید و برای چه محیطی کیف را می خواهید به طور مثال اگر برای محیط کار می خواهید بهتر است کیف کمی بزرگ و جادار باشد تا لوازم درون آن قرار گیرد و  دارای جیب های زیادی باشد تا برای هر یک از لوازم مانند: کیف پول و گوشی و غیره جای مخصوص وجود داشته باشد.

اما اگر کیف را برای میهمانی ها و یا گشت های روزانه می خواهید اوضاع کمی متفاوت خواهد بود و حتی می توانید کیف های بسیار کوچک دستی که شیک و مجلسی هستند را نیز انتخاب نمایید. در ادامه برای شما یک راهنما قرار داده ایم که توضیحاتی در مورد هر یک از انواع کیف دستی قرار داده شده است که با کمک آن می توانید کیف مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

۱- کیف دستی های بند دار

کیف بند دار یکی از کیف های پرطرفدار می باشد زیرا حمل و استفاده از آن ساده و آسان می باشد. این کیف می تواند برای خانم هایی که چندان اهل تنوع نیستند عالی باشد هم می توانند آن را در محیط کار استفاده کنند و هم در میهمانی و سایر استفاده های روزمره زیرا به دلیل بند بلندی که دارند می توانید خیلی راحت به محیط داخل کیف دسترسی داشته باشید. این کیف ها دارای مدل ها و رنگ های بسیاری هستند که با خرید اکسسوری های آن نیز می تواند بر زیبایی کیف بیافزاید.

۲- کیف های بدون بند

این سبک از کیف ها معمولا برای افرادی مناسب است که لوازم چندانی را داخل کیف خود قرار نمی دهند شاید تنها یک گوشی و یک کارت اعتباری و آینه کوچک درون کیف قرار دهند. در این صورت دیگر از بند های بلند خبری نیست تا بتواند باعث آزار شانه های ما شود و همچنین هر چه کیف بزرگ تر باشد احتمال اینکه لوازم بیشتری داخل آن قرار دهید بیشتر است حتی لوازمی که شاید مورد استفاده نباشد. کیف دستی های کوچک می تواند استایل شما را شیک نشان دهد تا مدرن و به روز باشید.

 

۳- کیف های حجیم بلند بند دار

این سبک کیف برای خانم هایی ست که همیشه لوازم بسیاری همراه خود دارند و معمولا هم شاغل هستند و نیاز است این لوازم روزانه همراه آن ها باشد و ظرف غذا و سایر لوازم دیگر نیز در کنار آن ها خواهد بود پس در این جا نیاز است که یک کیف بزرگ وجود داشته باشد تا تمامی این لوازم را درون خود جای دهد و اینکه یک بند بلند داشته باشد تا در حمل کمک کننده باشد و باعث آزار شما نشود بدون شک کیف دستی برای حمل سخت خواهد بود و خیلی سریع دستان شما را خسته خواهد نمود.

در چند سال اخیر نیز این سبک از کیف ها بسیار ترند شده است اگر محیط کار شما خیلی رسمی است می توانید از مدل های کلاسیک این کیف انتخاب نمایید اما اگر در انتخاب رنگ و طرح آزاد هستید بهتر است به سراغ رنگ های شاد و زیبا بروید تا بر روحیه شما نیز تاثیرگذار باشد و خرید کیف دستی و دوشی را به یک انتخاب مناسب برای شما تبدیل کند

ست کیف صورتی دخترانه | راهنمای انتخاب کیف دستی مناسب برای خانم ها | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

۴- کیف های سبک نامه رسان

کیف مسنجر و یا در اصطلاح نامه رسان می تواند برای افرادی باشد که تمایل دارند دستان آن ها خالی باشد و کیف بر روی شانه قرار گیرد. کیف مسنجر دارای بند بلند است که به صورت یک طرفه بر روی شانه قرار می گیرد و همچنین امنیت این کیف بالاست برخلاف کیف های بند دار که بر روی یک شانه قرار می گیرند و به راحتی می توانند به سرقت بروند.

انتخاب کیف دستی و طرح و رنگ آن باز هم به محیط استفاده شما بستگی دارد اما بدون شک انتخاب جنس چرم می تواند ایده ای عالی و با دوام باشد که سال ها بتواند به عنوان کیف شما کار نماید. همچنین طرح و رنگ های فانتزی نیز برای دختر خانم های جوان در فصل تابستان می تواند عالی و دوست داشتنی باشد. میزان لوازمی که می تواند درون این کیف قرار داد نسبتا زیاد است پس نگران کمبود فضا نباشید. در نهایت نیز جیب های مختلف و بسیاری در این سبک کیف تعبیه شده است تا بتوانید برای هر وسیله یک قسمت مخصوص داشته باشید به طور مثال هنگامی که از تاکسی پیاده می شوید می توانید خیلی سریع به جیبی که کیف پول درون آن قرار دارد دسترسی داشته باشید تا کرایه را پرداخت نمایید.

 

۵- کوله

کیف کوله که دوست داشتنی ترین و پرطرفدارترین نوع کیف های روزانه می باشد. این کیف می تواند به عنوان خرید کیف و کوله مدرسه، کیف کاری، ورزشی، کیف دانشگاه و یا کیف روزانه  انتخاب خوبی باشد. معمولا افرادی که از این سبک کیف استفاده می کنند همیشه لوازم بسیاری را با خود حمل می کنند و با یک تیپ اسپرت استایلی زیبا را ایجاد می کنند.

مدل های مختلف به همراه جنس های گوناگونی برای این در نظر گرفته شده است به طور مثال جنس چرم برای استفاده های روزانه و یا نوع برزنتی برای استفاده ورزشی و کوهنوردی و حتی سفر. نوع چرم این کیف طراحی ظریف و کوچکتری دارد و بیشتر حالتی فانتزی دارد که شاید بتوان گفت برای دورهمی ها و میهمانی های کوچک نیز مناسب است اما نوع و مدل های دیگر آن استفاده های تخصصی تری دارد. حتی می تواند به عنوان کیف لپ تاپ نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کیف دستی سرمه ای | راهنمای انتخاب کیف دستی مناسب برای خانم ها | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

۶- کیف دستی با بند کوتاه

انتخاب کیف دستی با بند کوتاه یکی از کیف های نوستالژیکی می باشد که شاید بسیار دیده باشیم مادران ما از آن استفاده می کنند. این کیف برای استفاده های روزمره مناسب است و حتی برای سفر نیز می تواند گزینه ای عالی باشد.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1402/02/14
  • 1228 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ