یکی از مهم ترین لوازم جانبی که برای انواع تبلت ها حائز اهمیت بوده و از واجبات آن محسوب می شود، خرید کیف تبلت و کلاسوری متناسب می باشد. اهمیت کیف و کاور مناسب برای تبلت آنقدر حائز اهمیت است که گاهی اوقات توصیه می شود کاور تبلت خود را قبل از خرید تبلت انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید تبلت کنید. این را باید در نظر داشته باشید که برای محافظت از تبلت خود، هیچ گاه نباید بدون داشتن کاور و کیف از آن استفاده کنید و یا آن را با خود حمل کنید. پس در نتیجه برای این که نخواهیم هزینه های زیادی برای گلس تبلت خود مصرف کنیم، بهتر است از کاور با کیفیت و مناسب استفاده کنیم. در این جا می توان گفت که بهترین محافظی که می توانید برای تبلت خود خریداری کنید، کیف گوشی است. کیف ها ی مناسب تبلت شما در رنگ های متنوعی تولید می شوند و زیبایی منحر به فردی دارند.

در این جا سوالی که مطرح می شود این است که آیا انتخاب کیف بهتر است یا قاب؟

کیف تبلت بهتر است یا قاب؟

 

تبلت داخل کیف تبلتی تنسر اوپال OPAL روی میز | چگونه کیف تبلت خوب برای تهیه کنیم؟ | فروشگاه تنسر

کاور ها هر کدام به دو دسته تقسیم می شوند که شامل کیف و قاب است؛ اما نکته حائز اهمیت این است که هم کیف و هم قاب هر کدام در موقعیت مخصوص به خود کاربرد دارد که در ادامه در مورد کاربرد هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم.

 

  • زمانی که قصد دارید که تبلت خود را با خود به بیرون از خانه حمل کنید و انتقال دهید بهتر است که از کیف مناسب تبلت خود استفاده کنید. دختران اکثرا هر کجا که بخواهند بروند، تبلت را با خود به بیرون حمل می کنند و همین کار آن ها ممکن است منجر به وارد شدن آسیب جدی به تبلت شود. پس بهتر است که زمانی که اقدام به خرید تبلت می کنید، خرید کیف و کاور مخصوص به آن را نیز حتما تهیه کنید. چرا که این کیف ها دارای لایه های محافظ و ضربه گیر داخلی می باشند که با این ویژگی ها می توانند از آسیب رسیدن به تبلت جلوگیری کنند. در نظر داشته باشید که کیف ها در سایز ها و رنگ های متنوعی تولید و توزیع می شوند و دارای مدل های گوناگونی هستند. به طور مثال یک سری از کیف ها هستند که قدیمی تر بوده و تنها برای حمل تبلت استفاده می شوند. ولی کیف هایی که بروز ترند، دارای پورت های تبلت می باشند که این پورت ها شامل پورت شارژر، USB، پورت هدفون و هندزفری می باشند. کیف های مخصوص تبلت اکثرا دارای صفحه کلید می باشند. هم چنین این کیف ها دارای جنس های مختلفی همانند چرم و یا پلاستیک هستند که هر دو این جنس ها ضد آب می باشند.
  • زمانی هم که قصد جا به جایی و حمل تبلت به بیرون از خانه را نداریم، می توانیم به جای استفاده از کیف از قاب محافظ کننده استفاده کنیم. قاب ها نیز در انواع مختلفی تولید و توزیع می شوند که شامل قاب های چوبی، فلزی، چرمی، پلاستیکی و فیبروکربنی است.

کاور ها چگونه می توانند تبلت را در برابر آسیب ها ایمن کنند؟

به دلیل این که روز به روز قیمت تبلت ها رو به افزایش است، بهتر است که تا حد امکان از آن ها به خوبی محافظت کنیم تا آسیبی به آن ها نرسد. چرا که هر گونه آسیبی اعم از نفوذ آب در آن و یا ضربه هایی که به آن وارد می شود، ممکن است هزینه ی تعمیرات آن ها زیاد شود. توجه داشته باشید خطراتی که تبلت ما را تهدید می کند شامل شکستگی، خیس شدن و … به سادگی قابل پیش گیری است. استفاده از کاور و قاب مناسب تبلت، می تواند تا حدودی مشکلاتی که تبلت ما را تهدید می کند برطرف سازد. در نظر داشته باشید که برای تبلت خود بهتر است علاوه بر کاور و قاب مناسب، از یک گلس نیز استفاده کنید. این گلس ها که شامل شیشه ای و پلاستیکی است، می تواند از شکستگی LCD و LED تبلت جلو گیری کند.

کاور خوب تبلت شامل چه ویژگی هایی است؟

  • کاور تبلت و کیف تنسر-مدل ریمو RIMO | چگونه کیف تبلت خوب برای تهیه کنیم؟ | فروشگاه تنسر

برای این که بتوانیم کیف و کاور مناسب تبلت خود را تهیه کنیم، به یک سری نکات باید توجه داشته باشیم. این نکات می توانند از بروز آسیب های بسیاری پیش گیری کنند.

بعضی از نکاتی که  در انتخاب و خرید کاور حائز اهمیت می باشند، شامل موارد زیر است:

  • یک کاور خوب و مناسب تبلت، حتما باید ضد آب باشد. چرا که در غیر این صورت، ممکن است هزینه زیادی را برای تعمیر آن پرداخت کرد.
  • با توجه به این که هر شخصی برای تبلت خود لوازم جانبی متعددی تهیه میکند، زمان انتخاب کیف تبلت، باید کیفی را انتخاب کنیم که شامل پورت های مخصوص لوازم جانبی باشد.
  • توجه داشته باشید کیف تبلتی را که می خواهید خریداری کنید، حتما باید دارای بند محافظ برای بستن آن باشد؛ چرا که این بند از افتادن و هم چنین شکسته شدن تبلت پیش گیری می کند.
  • برای تبلت های خاصی که کیف و کاور آن در بازار موجود نمی باشد، بهتر است از کیف یا کاور های مشابه آن استفاده کنید یا در صورت نبودن کیف یا کاور مناسب، حتی الامکان آن را خلق کنید.

کیف و کاور های موجود در تنسر راهی برای جلوگیری از خطر های احتمالی تبلت

مهم ترین تفاوتی که در انتخاب کیف و قاب وجود دارد این است که کیف ها شامل که درب اضافه می باشند که علاوه بر این که بدنه تبلت را پوشش می دهند، بلکه صفحه نمایش تبلت یا همان LCD را نیز پوشش داده و محافظت می کنند و تبلت هوشمند شما را از هرگونه آسیب احتمالی محافظت می کند. اما در نظر داشته باشید که قاب ها تنها بدنه تبلت را پوشش می دهند و ممکن است که خطراتی مثل شکستن LCD، تبلت شما را تهدید کند.

شما می توانید برای تبلت خود به سلیقه ی خودتان کیف یا قاب تهیه کنید؛ اما پیشنهاد ما این است برای این که از تبلت هوشمند خود در برابر هر گونه آسیب و خطر احتمالی جلوگیری کنید، بهتر است که کیف و کاور مناسب آن را تهیه کنید. چرا که با استفاده از کاور و کیف مخصوص تبلت تان، علاوه بر محافظت از بدنه تبلت، صفحه نمایش نیز پوشش داده می شود. اینکیف مخصوصا برای دخترانی که تقریبا به صورت داعم از تبلت خود استفاده می کنند، بسیار کاربری و مفید است.

بهترین برندی که در زمینه ی طراحی و تولید حرفه ای انواع کیف ها از جمله کیف و کاور تبلت فعالیت می کند، کمپانی تنسر می باشد که دارای سابقه درخشانی است و کیف هایی که به عرضه می رساند، در رنگ ها و طرح های مختلفی است و دارای بالاترین کیفیت می باشد.

 

کیف ها و کاور تبلت مخصوص موجود در تنسر شامل:

تمامی کیف هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، با قیمت استثنایی و با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی تنسربگ، در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گرفته است.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/08/22
  • 2181 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ