کیف های دستی تاریخچه ای دراز دارند. از صدها سال پیش تا به امروز کیف های دستی بین مردم جایگاه ویژگی پیدا کرده و انواع مختلفی دارند. کیف های دستی بیشتر مورد استفاده ی خانم ها می باشند بیشتر هم برای حمل پول و لوازم آرایشی یا نهایتا یکی دو تا خرید ساده.

خانم ها در خرید کیف دستی و دوشی تبحر خاصی دارند. وقتی قرار باشد یک کیف، در طول سال روی دستانتشان باشد و هر چند وقت یکبار تعویض شود، طبیعی است که به دنبال بهترین، شیک ترین و مناسب ترین کیف دستی باشند. یکی از این نوع کیف های دستی، کیف های دستی دست دوز هستند.

حتما تا حالا نمونه های آن را در سایت ها و مغازه های چرم فروشی دیده اید. کیف هایی که با انواع چرم طبیعی، مصنوعی یا حتی پارچه به صورت دست دوز به فروش می رسند. این کیف ها به وسیله ی تولید کننده های هنرمندی که اغلب، خانم ها می باشند با ظرافت و دقت خاصی تولید می گردند.

همانطور که کیف های دستی انواع مختلفی دارند، کیف های دستی دست ساز هم انواع مختلفی را شامل می شوند. از کیف پول و جاکارتی که کوچکترین است گرفته تا کیف SHOPPER که بزرگترین آن هاست. گرچه فروش کیف های ماشین دوز خیلی بالاتر و قیمت آن پایین تر است اما به هر حال وجود دارند کسانی که همیشه دوست دارند جنس کیف دستی شان چرم یا پارچه ی دست دوز باشد.

کیف های دست دوز حاصل هنر دست افراد هنرمندی است که یک عمر زحمت کشیده اند و این هنر را آموزش دیده اند و اغلب تنوع بالایی دارند و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. اگر جزء آن دسته از خانم های هنرمند هستید پیشنهاد می کنیم که این هنر زیبا را آموزش ببینید و هر از گاهی برای خود یک کیف دستی دست دوز درست کنید. اگر هم بتوانید چند مدل درست کنید حتی می توانید با فروش آن ها برای خود یک درآمد کوچک حاصل کنید یا اگر بتوانید به عنوان یک شغل به آن نگاه کنید می توانید با راه اندازی یک وبسایت آن ها را به فروش برسانید.

البته اگر قصد خرید یک کیف دستی دست دوز را دارید باید یک سری نکات را هنگام خرید بدانید تا بعدا پشیمان نشوید:

  • کیف های دست دوز شده بیشتر از چرم طبیعی ساخته می شوند که باید برای نگهداری از آن ها حتما راه و روش نگهداری از چرم اصلی و طبیعی را بدانید.
  • کیف دستی دست دوز شده مثل کیف های ماشین دوز، سایزهای مختلفی دارد. شما باید طبق جثه و اندامتان آن ها را انتخاب کنید. مثلا اگر لاغر هستید و قد بلندی دارید، باید کیفی را انتخاب کنید که بند آن بلند باشد اگر بند کوتاه انتخاب کنید قد بلندتر به نظر می رسید. اگر ریز اندام هستید برای اینکه کمی قد بلند به نظر برسید بهتر است کیف دستی دست دوز شده با بند بلند تهیه نکنید چون کوتاه قد به نظر می رسید. اگر هم اندام درشت دارید از کیف های بزرگ و عضلانی استفاده کنید.

کیف دستی دست دوز | راهنمای انتخاب بهترین کیف های دستی دست دوز | فروشگاه کیف تنسر

مقایسه ی کیف های دست دوز و ماشین دوز

 

اگر یک کیف دستی دست دوز و یک کیف دستی ماشین دوزی شده که از کارخانه بیرون آمده باشد را بخواهیم مورد مقایسه قرار دهیم، تفاوت های زیادی در آن ها مشاهده خواهیم کرد. به عنوان مثال چند نمونه از تفاوت های این دو را با هم بررسی می کنیم:

  • یک کیف دستی دست دوز موقعی که در حال دوخته شدن می باشد به گونه ای کوک زده می شود که بستگی به هنر دست سازنده ی آن دارد که باید با دقت و وسواس خاصی این کار اتفاق بیفتد. به هر حال همیشه یک جاهایی از این کوک مشخص است که دست دوز بوده و فواصل بین کوک ها دقیق در نمی آید اما در کیف های دستی ماشین دوز شده، این فواصل بسیار منظم و دقیق می باشد. همچنین کیف ماشینی برای مکان هایی که ظاهر کیف مهم است مثل خرید کوله پشتی دانشگاه و … مناسب می باشد
  • کیف های دست دوز، بیشتر چرمی هستند تا پارچه ای. یعنی با توجه به سلیقه و خواست مشتریان، کیف های دست دوز را از چرم طبیعی و مصنوعی می سازند و کیف های پارچه ای کمتر تولید می شوند. اما کیف های دستی ماشین دوزی شده در بازار، هم از جنس پارچه زیاد است و هم با جنس چرم.
  • کیف های دستی دست دوز بیشتر از جنس چرم طبیعی هستند اما ماشین دوزی شده ها خیر.
  • قیمت تمام شده ی یک کیف دستی ماشین دوزی شده خیلی کمتر از کیف دستی دست ساز است. این طبیعی است و بخاطر این است که کیف ماشین دوزی شده در زمان کمتری دوخته می شود ولی کیف دست دوز زمان بیشتری می خواهد.
  • کیف دستی دست دوز را می توان با ابزار ساده و دم دستی درست کرد. فقط سلیقه و هنر سازنده را می طلبد. اما کیف ماشین دوزی شده نیازمند ماشین آلات صنعتی است که اغلب در داخل کشور نیست و باید از دیگر کشورها وارد شود.
  • کیف های دستی دست دوز شده بیشتر مورد قبول خانم ها و آقایانی است که طرح های کلاسیک را دوست دارند. سازنده ی این نوع از کیف ها برای ایجاد طرح روی کیف از دوخت استفاده می کند اما در کیف های ماشین دوز شده بجای دوخت از داغ استفاده می کنند و طرح و شکل دلخواه را با داغ کردن روی کیف پدید می آورند.

کیف کاتانا روی صندلی کنار صاحبش | راهنمای انتخاب بهترین کیف های دستی دست دوز | فروشگاه تنسر

چگونه می توانیم یک کیف دستی دست دوز تهیه کنیم

 

تهیه ی یک کیف دستی دست دوز و مناسب کار چندان سختی نیست. اگر خواهان این باشد که خودتان کیف را درست کنید باید یک استعداد و هنری در خود داشته و علاقه مند به کار باشید. سپس الگوهای متنوعی که در اینترنت به همراه آموزش آن وجود دارد را بررسی کرده و برای خود یک نمونه بسازید. اما اغلب خانم ها وقت و حوصله ی این کار را ندارند و شاید وقت آن را ندارند. برای همین بهترین گزینه و پیشنهاد ما به شما استفاده از کیف های دستی دست دوز شده ای است که توسط هنرمندان تولید می شوند و شما در بازار و اینترنت می بینید.

فروشگاه تنسر بگس، یک فروشگاه اینترنتی با کلی محصولات متنوع در این زمینه می تواند گزینه ی خوب و پیشنهادی مثل خرید کیف دوشی مسنجر و خرید کیف اداری و… ما به شما باشد. می توانید از محصولات این فروشگاه دیدن کرده و از انتخاب خود لذت ببرید.

 

سخن پایانی

در کل داشتن یک کیف دستی بعنوان اکسسوری خانم ها و آقایان، جزئی از ضروریات به حساب می آید. کیف های دست دوز شده هم در این بین طرفداران خاص خود را دارد. فقط باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. این را هم بدانید که دوام کیف های ماشین دوز شده بیشتر از دوام کیف های دست دوز شده است. در نهایت اگر قصد دارید یک کیف دستی دست دوز و یا هر مدل دیگری را برای خود و یا هدیه برای عزیزانتان تهیه کنید به سایت تنسر مراجعه کرده و از تنوع محصولات ما لذت ببرید.

 

 

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/07/24
  • 1972 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ