شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که ما ایرانی ها وقتی قصد رفتن به مسافرت  داریم یا زمانی که می خواهیم به کوهنوردی یا گردش برویم، در همه حال از یک  نوع کوله پشتی یا کیف معمولی و حتی ساک و پلاستیک استفاده می کنیم. در صورتی که رفتن به هر جایی وسایل مورد نیاز خود را می طلبد.اگر قصد کوهنوردی داریم باید از کوله پشتی کوهنوردی استفاده کنیم.اگر قصد دوچرخه سواری یا صخره نوردی داریم، باید از کوله پشتی های مخصوص به این کار استفاده کنیم. اگرهم قصد پیاده روی داریم یا می خواهیم به کوه و جنگل برویم، باید از کوله پشتی مخصوص استفاده کنیم.

یکی از کوله پشتی های مخصوص و با اهمیت برای افراد، کوله پشتی مسافرتی است. اگر می خواهیم سفری چند روزه همراه با خاطرات خوبی در ذهن داشته باشیم و به دور از هر گونه دغدغه ای برای اسباب و وسایل شخصی خود باشیم، بهترین گزینه استفاده از کوله پشتی مسافرتی است. کوله پشتی های مسافرتی در بسیاری از مواقع نیازهای ما را در سفر رفع می کنند.

این کوله پشتی ها در اندازه و طرح های گوناگون ساخته می شوند که با داشتن قسمت های مختلف می توانیم از آن بیشترین استفاده را ببریم.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام مسافرت یک ساک دستی یا پلاستیک برای حمل پتوی مسافرتی به صورت جداگانه حمل کنید. این کار واقعا اذیت کننده و عذاب آور است. دائما وسیله ها بهم می ریزد و گاهی برای پیدا کردن یک لیوان کوچک باید کل ساک و کیف را بهم بریزید. اما با داشتن یک کوله پشتی مسافرتی مناسب ، این مشکلات را دیگر نخواهید داشت.

کوله مسافرتی مناسب باید چه ویژگی داشته باشد

چیدمان وسایل در کوله پشتی سفر | معرفی کوله های مسافرتی و همه چیز در مورد آن | فروشگاه تنسر

داشتن ویژگی های منحصر به فرد و مناسب  برای یک کوله پشتی مسافرتی از اهمیت  بالایی برخوردار است. مهم ترین ویژگی های یک کوله ی مسافرتی خوب را می توان در موارد زیر اشاره کرد :

وجود جیب های متنوع و مخفی:

زمانی به وجود جیب های مخفی و متعدد پی می برید که یک کوله پشتی ساده و ارزان قیمت خریده باشید و ندانید که  پول و کارت های اعتباری و عابربانک ها و حتی چاقوی میوه پوست کنی خود را کجا بگذارید. جیب مخفی  با تعداد مناسب می تواند در چنین مواقعی مشکل شما را تا حدود زیادی حل کند.

ضد آب بودن:

ضد آب بودن کوله پشتی مسافرتی یکی از مهم ترین قابلیت های آن است. البته اکثر کوله پشتی های مسافرتی در بازار داخل کشور به خاطر استفاده از پارچه و لایه های ضد آب، قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند ولی داشتن یک کوله پشتی مسافرتی ضد آب بهتر از نداشتن آن است.

جیب و زیپ های ذخیره سازی:

هر کوله پشتی مسافرتی به تناسب وزن و بزرگی خود، دارای جیب های متنوعی می باشد. کاربرد این جیب ها برای دسترسی ساده تر و راحت تر به مدارک شخصی مثل پاسپورت و کارت ملی و شناسنامه ویا یک لیوان آب خوری و حتی دفترچه یادداشت و خودکار است. پس وجود این جیب و زیپ ها ضروری است. اگر قصد حمل لپ تاپ را در سفر دارید دقت کنید که به غیر از این جیب ها محفظه ای برای لپ تاپ داشته باشد که لپ تاپ شما در طول سفر آسیب کمتری ببیند اگر چه بهتر است برای این مورد به فکر خرید کوله پشتی لپ تاپ جدا از کوله پشتی خود کنید

وزن مناسب:

وزن کوله پشتی های مسافرتی با هم فرق دارند. البته این تفاوت گاهی وقت ها بخاطر داشتن حجم بالاتر یا پایین تر است. مثلا یک کوله پشتی مناسب برای مسافرت می تواند از 45 لیتر تا 70 لیتر باشد. (واحد اندازه گیری حجم و وزن یک کوله پشتی، لیتر یا اینچ مکعب است)

خالی از لطف نیست که بدانید بهترین کوله پشتی در سال 2017، کوله پشتی دیوتر 65 لیتری بوده است که برای آقایان و خانم ها حجم مناسبی دارد . اما به هر حال باید از کوله پشتی هایی استفاده کنید که وزن سبک تری دارند تا از آسیب به ستون فقرات و خستگی در حین سفر، جلوگیری کند.

رتبه بندی و نظر دیگران:

در نظر داشته باشید که اگر تصمیم به خریدن یک کوله پشتی مسافرتی دارید، می توانید آن را به صورت اینترنتی تهیه کنید. مطمعنا کسانی که  در سایت های فروشگاهی، کوله پشتی مسافرتی سفارش داده و استفاده کرده اند، بهتر از هرکس دیگر می توانند خوب یا بد بودن آن را به شما بگویند. پس استفاده از نظرات و دیدگاه های دیگران در فروشگاه های اینترنتی می تواند بسیار موثر و مفید واقع شود.

داشتن چرخ زیر کوله پشتی:

حتی اگر بهترین و پیشرفته ترین کوله پشتی مسافرتی در دنیا را هم داشته باشید، بلاخره بعد از طی مسافتی خسته می شوید و نیاز دارید استراحت کنید. اما اگر عجله داشته باشید یا در مکانی شلوغ و پر رفت و آمد باشید، دیگر نمی توانید کاری انجام دهید و ناچارهستید به راه خود ادامه دهید. در چنین مواقعی داشتن چرخ برای کشیدن کوله پشتی روی زمین، شدیدا احساس می شود.

کوله پشتی سفر مدل چرخدار | معرفی کوله های مسافرتی و هر چیزی که باید در موردش بدانید | فروشگاه تنسر

مناسب ترین قیمت کوله پشتی های مسافرتی:

شرکت های تولید کننده ی کوله پشتی، انواع مختلفی از این محصول را تولید می کنند که کوله پشتی مسافرتی یکی از آن ها است. کوله های مسافرتی با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. بیشتر کوله پشتی های مسافرتی قیمت های بالایی دارند .الزاما  قیمت بالا دلیلی بر داشتن قابلیت های مناسب و کیفیت عالی نیست ولی اکثر آن ها با قیمت بالا، ویژگی های بهتر و بیشتری نسبت به کوله پشتی های ارزان تر دارند. مثلا قابلیت ضد آب بودن یکی از آن مهم ترین ویژگی هاست. صرفه جویی در هزینه ها، کار بسیار عاقلانه ای است اما واقعا در مورد یک سری از وسایلی که قرار است سال ها برای شما بماند و نیاز های زیادی از شما را بر طرف کند، باید کمی بیشتر فکر کنید. آیا واقعا به صرفه است که یک کوله پشتی مسافرتی ارزان با قابلیت های دم دستی بخرید که اغلب کیف ها و چمدان های مسافرتی نیز آن ویژگی ها را دارند؟ با کمی فکرکردن می بینید که اگر برای خرید کوله پشتی مسافرتی، در درجه ی اول ویژگی های مهم آن را مد نظر قرار بدهید خیلی بهتر است و در اولویت های  بعدی قیمت آن را در نظر بگیرید، شاید بهتر و باصرفه تر باشد. چون قرار است این کوله پشتی مسافرتی سال ها برایتان باقی  بماند و خوشی سفر را به کام تان زهر نکند.

جمع بندی:

اکنون که با نکات مهم برای انتخاب کوله های مسافرتی آشنا شدید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به فروشگاه اینترنتی کیف و کوله پشتی تنسر مراجعه کنید و از جدیدترین کیف ها و کوله پشتی ها بازدید کنید و از آن جا خرید کیف دستی و دوشی یا کوله پشتی خود را انجام دهید

“” برای خرید کوله پشتی وارد آدرس زیر شوید””

https://tancerbags.com

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/04/23
  • 2839 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ