اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارند تیپ و استایل شان خیلی با وقار، متشخص و رسمی باشد، ناچارید یک استایل کلاسیک را برای خود انتخاب کنید. اگر کارمند هستید یا دانشجو، وکیل هستید یا پزشک، فرق چندانی نمی کند، یک کیف اداری می تواند استایل شما را کامل کند.

کیف های اداری که در کل با این نام شناخته می شوند شامل کیف های دانشجویی، کیف رسمی یا کیف دستی مردانه و زنانه و کیف های دانشگاهی هستند. کلیه ی کیف های دستی که مستطیل شکل بوده و شکل ساده ای داشته باشند به نام کیف اداری شناخته می شوند.

معمولا جنس این سبک کیف ها از پلاستیک یا چرم و برزنت است. حتی نمونه هایی که چوب در آن ها به کار می رود (سامسونت) هم تولید می شوند. اما نوع چرمی آن(چرم طبیعی یا مصنوعی) طرفداران بیشتری به خود اختصاص داده است.

کاربرد این کیف ها برای کاربرانش بسیار حائز اهمیت است. کیف های اداری با داشتن جیب و زیپ های متعدد نیاز روزانه ی کارمندان یا دانشجویان را چاره کرده است. اگر بتوان در آن یک لپ تاپ هم جای داد که دیگر جایی برای بحث باقی نمی ماند. همین ویژگی ها می تواند بر محبوبیت کیف های اداری نزد کارمندان بیافزاید.

8 نکته ی طلایی در انتخاب بهترین نوع کیف اداری

در انتخاب کیف اداری مناسب رعایت نکات طلایی زیر می تواند شما را در انتخاب بهتر، یاری برساند:

  1. همیشه در انتخاب کیف اداری دقت کنید که چه میزان وسایل قرار است در آن جا بدهید. اگر یک دانشجو هستید، حتما کیف تان باید جوابگوی حجم کتاب و جزوه و لپ تاپ تان باشد. شما با یک کارمند بانک خیلی تفاوت دارید. کیف اداری شما باید بزرگ تر و جادار تر باشد. این مورد به تمام کیف ها مربوط می شود حتی در خرید کیف کمری هم باید به این نکته دقت کنید
  2. به مقاومت کیف حتما توجه کنید. اگر وسایلتان زیاد است، بهتر است کیفی را انتخاب کنید که جنس آن ترجیحاً برزنت باشد. درست است که کیف های چرمی مقاومت بالایی دارند اما جنس پارچه ی برزنتی استحکام بیشتری دارد.
  3. جنس آستر داخلی یک کیف اداری می تواند از پارچه، برزنت یا چرم و حتی اشبالت باشد. باید در انتخاب خود دقت کنید که آستر داخلی مقاومت خوبی داشته باشد
  4. کیفیت یراق آلات در کیف اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر یک کیف برند و اورجینال می خرید نگرانی زیادی از این بابت نخواهید داشت چون کیف های برند و شناخته شده از بهترین نوع یراق آلات در تولیدشان استفاده می شود. اما در صورتی که یک کیف معمولی خریداری می کنید بهتر است حتی الامکان یراق آلات آن با جنس کیف همخوانی داشته باشد.
  5. دوخت کیف باید به گونه ای باشد که کمترین نخ آویزان شده و نخ کشی را داشته باشد. دوخت ها یک دست و ریز و کنار هم باشند. دوخت های نامنظم در کم شدن مقاومت دوخت موثرند. کیف های اورجینال معمولا دوخت ماشینی و منظم دارند. دوخت دستی بخاطر عدم دقت در منظم بودن می تواند مشکل آفرین باشد و فقط در آثار هنری و صنایع دستی می تواند ارزش آفرین باشد.
  6. رنگ بندی کیف در انتخاب آن جزء معیار های اساسی استفاده کنندگان است. اگر قرار است در محیطی دوستانه و پر رفت و آمد مثل دانشگاه از کیف اداری استفاده کنید، بهتر است از رنگ قهوه ای روشن استفاده کنید. و اگر کارمند هستید و به محیطی بسیار رسمی و اداری آمد و شد دارید، از رنگ قهوه ای تیره یا مشکی استفاده کنید.
  7. وزن کیف. شاید این نکته از مهم ترین نکات انتخاب کیف اداری مناسب باشد که کمتر کسی به آن توجه می کند اما وقتی قرار است این کیف را هر روز با خود به اداره یا دانشگاه ببرید پس مهم است که سبک و راحت باشد.
  8. شاید ضد آب بودن کیف های اداری زیاد اهمیت نداشته باشد ولی اگر کیف پارچه ای یا برزنتی استفاده می کنید بهتر است نوع ضد آب آن را خریداری کنید.

چند نکته ی مهم در نگهداری از کیف اداری

اگر می خواهید کیف اداری تان تا مدت زیادی دوام بیاورد، رعایت یکسری نکات در نگهداری آن واجب و ضروری است. البته اشتباه نکنید! قرار نیست یک کیف اداری تا ده ها سال برایتان بماند. بلاخره هر چیزی عمر مفیدی دارد اما با رعایت نکات مهم و ضروری، می توان در گذر زمان عمر مفید کیف را نظاره گر بود.

  • کیف اداری اگر از نوع چرم طبیعی یا مصنوعی باشد باید برای خشک نشدن و ترک بر نداشتن روی آن از پاک کننده های مخصوص و چرب استفاده کرد. شستن یک کیف چرم از عمر آن کم خواهد کرد. کیف های برزنتی هم باید طبق اصول خاص شست و شوی برزنت، با دقت تمام شسته شوند.
  • هرگز کیف چرمی یا برزنتی خود را به مدت طولانی در آفتاب نگذارید. شاید کیف برزنتی بتواند در مقابل نور مقاومت نشان دهد ولی کیف های اداری چرم در مقابل نور آفتاب و گرما بسیار آسیب پذیرند.
  • سعی کنید موقع تمیز کردن کیف اداری، دستمال مرطوب یا خیس به یراق آلات آن نکشید چون احتمال زنگ زدگی و پوسیدگی در آن بالا می رود.
  • اگر از کیف اداری با چرم طبیعی استفاده می کنید، بهتر است مواقعی که در منزل هستید و استفاده ای از آن نمی کنید، آن را در جای تاریک قرار دهید واگر خالی است، آن را از روزنامه یا وسایلتان پر کنید تا شکل جمع شده و خشک به خود نگیرد.
  • کیف های اداری جادار هستند ولی این بدان معنی نیست که هرچه دم دستتان می آید داخل آن قرار دهید. وسایل تیز و برنده می تواند به آستر داخلی آن آسیب وارد کند.

معرفی 3 مدل کیف اداری پرفروش

 

کیف اداری آدین چرم مدل DP1 :

کیف اداری آدین چرم | معرفی بهترین کیف های اداری_راهنمای خرید و نگه داری از آن ها | فروشگاه تنسر

این کیف برای کارهای اداری روزمره و برای دانشجویان طراحی شده است. جنس آن چرم مصنوعی است و دارای بند و دستگیره ی راحت و زیپ به تعداد مناسب می باشد. رنگ بندی آن شامل مشکی، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره است

خرید کیف اداری مدل منهتن:

کیف اداری منهتن | معرفی بهترین کیف های اداری_راهنمای خرید و نگه داری از آن ها | فروشگاه تنسر

این کیف که از جنس پارچه کتان می باشد در بین دانشجویان و حتی کارمندان دارای جایگاه ویژه ای می باشد. ساخت کشور ایران و دارای رنگ بندی طوسی، سورمه ای و مشکی است.

کیف اداری مدل دیپلمات:

کیف اداری دیپلمات | معرفی بهترین کیف های اداری_راهنمای خرید و نگه داری از آن ها | فروشگاه تنسر

این کیف که ساخت داخل کشور می باشد به دلیل شکل و طرح زیبایی که دارد هر کسی را مجذوب می کند. بهترین رنگ آن رنگ قهوه ای روشن است ولی در رنگ های نسکافه ای و مشکی هم تولید می شود.

سخن پایانی

به همراه داشتن یک کیف اداری علاوه بر تکمیل استایل رسمی و شیک شما، به حمل راحت تر وسایلتان هم کمک می کند. برای اطلاع از انواع مدل های کیف مثل خرید کیف اداری و بهره مندی از تخفیفات برند تنسر، به فروشگاه تنسربگ مراجعه کنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/06/31
  • 2929 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ