بوی ماه مهر، بوی ماه مدرسه. با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، دانش آموزان برای رفتن به خانه ی دوم خودشان از یکی دو ماه قبل آماده می شوند. ماه های مرداد و شهریور و به خصوص شهریور، زمانی است که اکثر خانواده هایی که دانش آموز دارند در پی خرید و تهیه مایحتاج دانش آموزان برای سال تحصیلی بر می آیند. خرید جامدادی، کتاب و دفتر، قلم و خودکار، روپوش و لباس نو و خیلی چیزهای دیگر. در سال های دور و بعضا در زمان پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها، دغدغه ی خانواده ها به اندازه ی امروز نبود و خیلی مختصر خرید مایحتاج مدرسه را انجام می دادند. البته توقع دانش آموزان هم به نسبت زمان خود آنقدر بالا نبود و خلاصه خیلی از مشکلات خود به خود حل می شد. اما در زمان کنونی جریان کاملاً عوض شده است. بچه ها و دانش آموزان توقع شان کمی بالا تر رفته و داشتن و نداشتن وسایل با فلان مارک و فلان جنس برایشان خیلی مهم است. در این بین خانواده ها هم نقش زیادی دارند. وقتی نیاز از سمت متقاضیان زیاد باشد، تولید کنندگان هم به فکر تولید بیشتر می افتند و رقابت در این بازار زیاد می شود. با زیاد شدن رقابت، کیفیت اجناس هم بالاتر می رود. ولی نباید نقش اجناس چینی و لوازم التحریرهای وارداتی را هم نادیده گرفت که سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص داده اند.

بازگشایی مدارس بازار داغی را برای فروشندگان لوازم التحریر،کیف، کوله پشتی و لباس ایجاد می کند. بازاری که می تواند نقدینگی قابل توجهی را به جیب تولیدکنندگان و فروشندگان وارد کند. اما چند سالی است که به دلیل وجود تورم شدید در بازار و پایین آمدن قدرت خرید مردم، دیگر خبری از خرید و فروش های آنچنانی نیست. به همین خاطر خانواده ها سعی می کنند بهترین خرید را انجام دهند. در حال حاضر با وضعیت اقتصادی نابسامان، بهترین و مقرون به صرفه ترین خرید، خریدی است که هم ارزان تمام بشود و هم بتوان آن محصول را برای سال های بعد هم مورد استفاده قرار داد. مثلا کیف و کفش و جا مدادی از اقلامی هستند که باید در انتخاب و خرید آن ها دقت کافی به خرج داد تا بتوان بیشترین استفاده را از آن ها برد.

اقلام مصرفی که با بازگشایی مدارس اهمیت بیشتری پیدا می کنند تعداد زیادی ندارند ولی همین اقلام اندک هر کدام به قدری تنوع دارند که به سختی می توان مدل ها و تنوع هر کدام را بر شمرد. انواع مداد و مدادرنگی، خودکار و ماژیک، مداد شمعی و آبرنگ، قلم خط و جوهر، کاغذ و دفتر، کتاب و پاک کن، تراش و جامدادی، خط کش های مختلف، کیف و کوله پشتی و خرید اکسسوری های دیگر که هر کدام از این وسایل مدل های بسیار زیاد داخلی و خارجی در بازار دارند.

مهم ترین وسیله برای مدرسه:

هر کدام از وسایلی که یک دانش آموز برای رفتن به مدرسه نیاز دارد، در جایگاه و زمان خود بسیار با اهمیت است. دانش آموز بدون کتاب، دفتر و خودکار و مداد، دیگر معنای دانش آموز ندارد. البته نا گفته نماند که با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک آموزشی در دنیا، روز به روز از میزان وسایلی که دانش آموزان مجبور به حمل آن هستند کاسته می شود. برای مثال دفتر و کتاب و مداد، جای خود را به نوت بوک و تبلت داده اند. در بعضی از مدارس دیگر خبری از مداد و پاک کن و تراش و دفتر نیست. دانش آموز می تواند به راحتی با نوت بوک خود کتاب بخواند و در آن یادداشت کند. ولی با این حال هنوز هم مدارسی با سبک و سیاق گذشته به خصوص در ایران، وجود دارند.

کیف و کوله پشتی :

کوله پشتی دنا DENA | مهم ترین وسیله ها برای رفتن به مدرسه در سال تحصیلی جدید | فروشگاه تنسر

در بین اقلام مورد نیاز برای مدرسه، جزء ضروریات هر دانش آموز است. اگر مدرسه مدرن و پیشرفته باشد یا به سبک گذشته بصورت سنتی اداره شود در هر حال فرق چندانی ندارد. دانش آموز باید یک کیف یا کوله پشتی مناسب به همراه داشته باشد. اما انتخاب کیف و کوله پشتی باید بر اساس معیارهای سنجیده باشد. گذشته از قیمت، مارک و مرغوبیت کالا، به اولین چیزی که باید دقت کرد این است که کوله و کیف مورد نظر به ستون فقرات و کمر کودک فشار وارد نکند. بسیاری از بیماری های اسکلتی دانش آموزان دبستانی به خاطر استفاده از کیف و کوله های نا مرغوب و سنگین می باشد.

انواع کیف و کوله پشتی مدرسه :

خرید کیف و کوله مدرسه مخصوص دانش آموزان از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. به هنگام بازگشایی مدارس فروش این محصولات به شدت افزایش می یابد. والدین به دنبال کیفیت و جنس مرغوب هستند و دانش آموزان به دنبال قشنگی و شکل های روی کوله پشتی و کیف. در هر صورت داشتن یک کوله پشتی راحت و یک کیف جادار و سبک برای دانش آموزان و دانشجویان از ضروریات است.

انواع کیف:

کیف دستی، کیف دوبنده، کیف چرخ دار :

کیف دوشی مسنجر مدل مانا | مهم ترین وسیله ها برای رفتن به مدرسه در سال تحصیلی جدید | فروشگاه تنسر

کیف های مدرسه ای طیف گسترده ای را شامل می شوند.از کیف های برزنتی و پارچه ای گرفته تا کیف های چرم طبیعی و چرم مصنوعی. اینکه دانش آموزان چه کیفی را با خود ببرند زیاد مهم نیست. با اهمیت ترین موضوع این است که حتی المقدور برای دانش آموزان با جثه ی کوچک و مقطع دبستان، بهتر است کوله پشتی یا کیف های دوبندی خریداری کنیم. برای دانش آموزان مقاطع بالاتر هم کوله پشتی مناسب است و هم کیف های دستی.

استفاده از کیف چرخ دار هم چند سالی است رواج پیدا کرده که گزینه ی پر فروش و خوبی است اما به شرطی که زیاد سنگین نباشد تا دانش آموزان بتوانند آن را حمل کنند.

انواع کوله پشتی :

کوله پشتی ها هم انواع مختلفی دارند. اگر از نظر سلامتی بخواهیم بهترین نوع وسیله ی حمل کتاب و دفتر برای مدرسه را نام ببریم، کوله پشتی از همه بهتر است. جنس های مختلفی دارند و قابلیت های بهتر و بالاتری نسبت به کیف های کولی و کیف دستی دارند و همچنین فشار و سنگینی به طور مساوی روی شانه ها تقسیم می شود. انواع برزنتی و پارچه کتانی و حتی چرمی آنها در بازار موجود است.

کلام آخر

همزمان با بازگشایی مدارس، باید به فکر تهیه ی اقلام پر مصرف برای دانش آموزانتان باشید ولی نباید فراموش کنید که داشتن اجناس مرغوب و با کیفیت می تواند نیاز شما را تا حد زیادی پوشش دهد. پس زیاد در قید و بند قیمت نباشید اما اگر خواستید از محصولات با کیفیت و ساخت متخصصان داخل کشور با قیمت های بسیار مناسب، خرید کنید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی کیف و کوله پشتی تنسر می باشد. در این فروشگاه می توانید انواع کیف و کوله های پشتی مناسب، با کیفیت و مقرون به صرفه را تهیه کنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/05/05
  • 2367 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ