هر جای دنیا که پا بگذارید، یکی از ملزومات و ضروریات رفتن به مدرسه و تحصیل، داشتن و خرید جامدادی است. جامدادی ها نظم دهنده ی ابزار نوشتن می باشند. این نظم با هیچ چیز انجام نمی گیرد جز جامدادی.  جامدادی ها جزء جدایی ناپذیر فرهنگ تحصیلی در ایران و دیگر کشورها می باشند. در این بین، جامدادی های رولی جزء متفاوت ترین جامدادی هایی هستند که تا به حال در دنیا تولید شده اند.

 

هر وقت صحبت از جامدادی می شود ناخودآگاه به یاد جامدادی های ساده ی پارچه ای یا جامدادی پلاستیکی های قدیم می افتیم و هر ساله می بینیم که تولید کنندگان شکل و شمایل جدیدتری به آن ها می دهند و روانه ی بازار می کنند. اما در کل طرح و شکل آن تغییر خاصی نمی کند. حالا تصور کنید نوع جدیدی از جامدادی ها که راحت بازو بست می شوند و جای کمی اشغال می کنند وارد بازار شود. مطمئنا می تواند تحول بزرگی در صنعت جامدادی باشد. تا الان متفاوت ترین جامدادی تولید شده، همین جامدادی های رولی می باشند. حالا برای خرید جامدادی رولی استاندارد باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟ آیا اصلا خرید یا تولید جامدادی رولی توجیه اقتصادی دارد؟ آیا خرید آن به صرفه است؟ تک تک این موارد را تحت عنوان نکات مهم در خرید جامدادی رولی بررسی می کنیم:

  • جامدادی رولی باید از پارچه و الیاف مرغوب تهیه شده باشد.
  • جامدادی رولی اگر از پارچه ی ضد آب و دارای آستر جداگانه ی داخلی ساخته شده باشد، بهتر است.
  • ابعاد یک جامدادی رولی باید استاندارد باشد یعنی ارتفاع آن حدودا 2 اینچ و طول آن بین 5 تا 7 اینچ باشد ( هر اینچ معادل 2.5 سانتی متر است ).
  • جنس جامدادی اگر از الیاف طبیعی باشد برای دانش آموزان با سنین پایین تر، بهتر است ولی اگر از الیاف مصنوعی ساخته شود، ممکن است به سلامتی کودک آسیب بزند.
  • جنس آستر جامدادی رولی بهتر است تا حدودی کش دار باشد.
  • جامدادی های رولی به خاطر اینکه مثل ساندویچ پیچیده می شوند، باید به گونه ای در آن وسیله قرار داد که آن را فربه و تپل نکند چون دانش آموزان موقع بستن آن دچار مشکل می شوند.

اگر از نظر هزینه ای که انجام می دهید بخواهید به این موضوع نگاه بیندازید، جامدادی های رولی با صرفه تر هستند و زیبایی خاصی دارند. حتی می توانید برای جلب نظر دانش آموز، روی جامدادی استیکر یا شکل پارچه ای بدوزید. تولید کنندگان هم همیشه به دنبال این هستند که سود خود را چندین برابر کنند. به همین دلیل تولید جامدادی رولی برایشان به صرفه می باشد و به خاطر تقاضای زیاد در بازار، سعی می کنند قسمت اعظمی از تولیدات خود را به این جامدادی ها اختصاص دهند.

جامدادی تنسر مدل TJ01 | راهنمای خرید یک جامدادی رولی_نقد و بررسی تخصصی | فروشگاه تنسر

چرا جامدادی های رولی محبوب هستند

 

بی صبری و بی حوصلگی آدم ها تا جایی پیش رفته است که حتی کودکان و دانش آموزان هم نیز کم طاقت شده اند. دانش آموز دوست دارد وقتی سر کلاس نشسته و قرار است جامدادی خود را باز کند، همه چیز را در یک نگاه ببیند و دسترسی آسانی به همه ی وسایل داخل جامدادی داشته باشد. یکی از دلایل محبوبیت جامدادی های رولی، همین دسترسی سریع و آسان است. در این جامدادی ها دسترسی به تمام محتویات وجود دارد.

 

یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای این جامدادی ها رولی بودن آن هاست. خیلی راحت به دور هم پیچیده می شود و مثل یک ساندویچ آماده ی استفاده است به همین راحتی.

 

اشتباهات رایج در انتخاب جامدادی

 

با اینکه در اینترنت کلی مقاله و راهنما جهت انتخاب یک جامدادی وجود دارد یا اینکه خیلی ها تجربیات زیادی در این زمینه دارند، اما باز هم در انتخاب جامدادی یکسری اشتباهاتی را مرتکب می شوند.

 

مثلا برای دانش آموزی که دوست دارد همه ی ابزار و محتویات جامدادی خود را ببیند، باز هم جامدادی پارچه ای  و برزنتی کلاسیک می خرند در صورتیکه باید جامدادی رولی برای این دانش آموزان خریداری شود.

برای انتخاب دقیق تر و بهتر حتما نکات زیر را مد نظر قرار دهید و رعایت کنید:

  1. هرگز جامدادی غیر استاندارد تهیه نکنید. جامدادی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک یعنی غیر استاندارد.
  2. به جنس الیاف جامدادی رولی دقت کنید که از الیاف طبیعی باشد. البته این مورد فقط مختص به جامدادی نمیشود پس در خرید کیف ها و کوله های دیگر مانند خرید کیف دستی ، خرید کوله پشتی ، خرید کیف کمری و… به این مورد توجه زیادی داشته باشید
  3. هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید.
  4. جامدادی رولی با جنس پارچه ی پلاستیکی برای کودکان و دانش آموزان با سنین پایین اصلا مناسب نیست.
  5. هرگز جامدادی سنگین برای دانش آموزان نخرید. جامدادی هرچه سبک تر باشد بهتر است. شاید این مورد زیاد برای ما به چشم نیاید اما برای دانش آموزی با جثه ی کوچک و توان بدنی کم خیلی به چشم می آید.

 

جامدادی های تنسر انتخابی مناسب برای سخت پسند ها

جامدادی های رولی طرفداران زیادی دارند چون می توان با جامدادی های رولی دسترسی ساده و آسانی به تمام ابزارهای نوشتاری درون آن داشت. اگر جامدادی هایی با شکل و شمایل کلاسیک  وجود داشته باشند و بتوان به راحتی با باز و بست کردن زیپ شان، به تمام محتویات آن دسترسی داشت، می تواند جایگزین مناسبی برای جامدادی های رولی باشد. فروشگاه اینترنتی تنسربگس دارای محصولات بی نظیری می باشد که یکی از این محصولات پر طرفدار، جامدادی است. دو مدل از جامدادی هایی که در این فروشگاه هستند، انتخاب مناسب و جایگزین مناسبی برای جامدادی رولی به شما ر می روند.

 

جامدادی تنسر مدل TJ01:

راهنمای خرید یک جامدادی رولی_نقد و بررسی تخصصی | فروشگاه تنسر

این جامدادی از الیاف مرغوبی تهیه شده است که با داشتن جا و فضای کافی و همچنین ابعاد استاندارد می تواند گزینه ی خوبی برای انتخاب دانش آموزان باشد.

 

جامدادی تنسر مدل TJ02:

جامدادی تنسر مدل TJ02 | راهنمای خرید یک جامدادی رولی_نقد و بررسی تخصصی | فروشگاه تنسر

این جامدادی دارای یک زیپ می باشد و دانش آموز به راحتی می تواند به محتویات درون آن دسترسی داشته باشد. این جامدادی قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی دارد و آستر آن ضخیم و محکم است. همچنین قیمت پایین و کیفیت بالا  و وزن سبک آن از ویژگی های بارز این جامدادی است.

 

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی تنسربگس با داشتن جامدادی های مرغوب و زیبا توانسته است محبوبیت خاصی در بین مصرف کنندگان پیدا کند. حتما قبل از خرید جامدادی رولی و یا خرید اکسسوری های مرتبط با سال تحصیلی به این فروشگاه نیز سری بزنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/09/15
  • 2032 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ