اگر تبلت یکی از ضروریات زندگی شما شده و همیشه در حال استفاده از آن هستید، بد نیست بدانید که همیشه تبلت تان در خطر آسیب دیدگی و ضربه و حتی ریخته شدن استکان چای روی آن قرار دارد و باید فکری کنید. اگر بتوانید یک پوشش محافظ برای آن با دست خودتان بدوزید که خب هنر خودتان را به نمایش گذاشته اید اما اگر توان این کار را ندارید و برای سلامت تبلت خود ارزش قائلید مجبور هستید که کاور یا کیف محافظ برای آن بخرید.

خرید کیف تبلت و کلاسری انتخابی است که می تواند از کثیف شدن، خیس شدن یا آسیب به تبلت شما محافظت کند اگر واقعا تبلت تان برایتان ارزشمند است پس باید برای آن محافظ تهیه کنید.

این روزها در دست اکثر افراد جامعه یک تبلت وجود دارد. از بقال سر کوچه گرفته تا دانش آموزان به ویژه در دوران کرونا و تعطیلی مدارس، کارمندان و دانشجویان و افراد عادی، همه و همه یک تبلت دارند که مطالب ارزشمند خود را در آن ذخیره می کنند. وقتی تبلت در زندگی افراد به اندازه ی تلویزیون مهم شده است پس باید برای محافظت از آن نیز اقدامی کرد. مثل به وجود آمدن زیر تلویزیونی برای تلویزیون.

کاور و کیف تبلت کمی با هم تفاوت دارند ولی از خیلی جهات با هم مشابه هستند. کاور از اسمش هم پیداست که یک پوشش محافظتی است که می تواند دو لایه باشد و مثل کاور های قدیمی موبایل عمل کند. خیلی ساده و راحت. اما کاورهای جدید برای تبلت ها به گونه ای هستند که تبلت در آن ها قرار گرفته و راحت در آن بسته می شود. پشت آن ممکن است حالت پایه به خود بگیرد و بتوان تبلت را مثل یک مانیتور روی میز قرار داد و استفاده کرد همچنین اغلب کاور های تبلت کیبورد نیز دارند.

کیف های تبلت هم مثل کاورها جنبه ی حفاظتی دارند و کارشان محافظت از تبلت است اما با این تفاوت که ممکن است یکی دو زیپ روی کیف وجود داشته باشد و بتوان وسایل دیگر مثل کاغذ و دفتر و خودکار هم در آن جای داد. کیف های تبلت معمولا کیبورد ندارند اما ممکن است برخی از مدل ها داشته باشند که این یک مزیت به شمار می رود.

تبلت داخل کیف تبلتی تنسر اوپال OPAL | راهنمای انتخاب یک کیف یا کاور مناسب برای تبلت | فروشگاه تنسر

اگر قصد خریدن یک کیف یا کاور برای تبلت خود را دارید رعایت چند نکته مهم است:

  • سعی کنید کاوری خرید کنید که اندازه ی تبلت تان باشد زیرا اگر بزرگتر باشد تبلت در آن لق می خورد اگر هم کوچکتر باشد که باید به زور آن را جا داد و بعد از مدتی درز های آن باز می شود.
  • کاور یا کیف خریداری شده باید از جنس پارچه یا چرمی باشد که ضد آب باشد. البته چرم خودش ضد آب می باشد ولی اگر کیف و کاور تان پارچه ای باشد باید تکنولوژی ضد آب بودن در آن رعایت شده باشد.
  • کیف و کاور تبلت بزرگترین نقشی که دارد، نقش ضربه گیری است. اگر با تکنولوژی aircell ساخته شده باشد حتما ضربه گیر می باشد و آسیبی به تبلت وارد نمی شود.
  • دقت کنید که دوخت کاور باید منظم و دقیق باشد. در غیر این صورت مقاومت آن پایین خواهد بود.
  • دقت کنید که کیف و کاوری که خریداری می کنید از همان نوع و محصولات برندی باشد که تبلت را خریداری کرده اید. این کار باعث می شود تا بیشترین کارایی را داشته باشد. برای مثال تبلت سامسونگ با کاور مخصوص سامسونگ بهتر سازگار است.

کیف تبلت هوشمند و کیبورد دار چیست؟

 

کیف های تبلت و به خصوص کاور های تبلت اغلب یک کیبورد دارند که به راحتی از طریق یک فیش به تبلت متصل می شوند و می توان با قرار دادن آن روی حالت پایه ای، آن را به یک لپ تاپ تبدیل کرد و مثل یک لپ تاپ از آن استفاده کرد.

کاور و کیف های هوشمند تبلت به گونه ای طراحی شده اند که می توان از طریق کیبورد آن تایپ کرد و از طریق باتری های خورشیدی درون آن تبلت را شارژ کرد. یکی دیگر از مزایای این کاورها داشتن فیش یو اس بی برای هدفون و هدست و یا شارژر می باشد. بهتر است اگر قصد خریدن کاور یا کیف تبلت دارید، از نوع هوشمند خریداری کنید.

 

انواع کیف و کاور “تنسر” برای محافظت از تبلت ها

 

فروشگاه اینترنتی تنسر که یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین فروشگاه های عرضه ی کیف و کاور تبلت در کشور می باشد، چند مدل کیف و کاور تبلت دارد که می توان از آن ها به عنوان بهترین ها یاد کرد و در اینجا دو تا از آن ها را بررسی می کنیم:

 

کاور تبلت و کیف تنسر مدل RIMO:

کاور تبلت و کیف تنسر مدل ریمو RIMO | راهنمای انتخاب یک کیف یا کاور مناسب برای تبلت | فروشگاه تنسر

خرید کاور تبلت مدل RIMO مناسب ترین انتخاب برای تبلت های 10.2 اینچی است. این کاور با رنگ بندی های شیک و زیبایی طراحی شده و می توانید جلوه ی زیبایی به تبلت خود ببخشید. دارای دو جیب اختصاصی برای قرار دادن موبایل می باشد. قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را دارد. در ساخت آن، از بهترین پارچه ی درجه یک استفاده شده و یراق آلات آن رنگ ثابت و با کیفیتی دارند.

کیف تبلت تنسر مدل اوپال پرو  OPAL PRO

کیف تبلتی تنسر اوپال OPAL | راهنمای انتخاب یک کیف یا کاور مناسب برای تبلت | فروشگاه تنسر

تبلت ها هم مثل لپ تاپ ها برای صاحبان آن ها ارزشمند هستند و مثل دارندگان لپ تاپ که برای خرید کیف لپ تاپ اقدام میکنند دارندگان تبلت هم باید به دنبال آن محافظ باشند. همچنین باید از اطلاعات شخصی ذخیره شده در آن ها تا حد امکان محافظت کرد. این محافظت فقط از طریق یک گلس شیشه ای به تنهایی امکان پذیر نیست. باید برای آن ها یک کاور یا کیف حمل و نقل خرید تا از هر نظر خیال مان آسوده باشد.

کلام آخر

تبلت ها هم مثل لپ تاپ ها برای صاحبان آن ها ارزشمند هستند و باید از اطلاعات شخصی ذخیره شده در آن ها تا حد امکان محافظت کرد. این محافظت فقط از طریق یک گلس شیشه ای به تنهایی امکان پذیر نیست. باید برای آن ها یک کاور یا کیف حمل و نقل خرید تا از هر نظر خیال مان آسوده باشد.

 

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/07/28
  • 2145 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ