شاید بتوان گفت در بین لوازم و خرید اکسسوری که آقایان به آن اهمیت ویژه ای می دهند بعد از کمربند، کیف پول می باشد. خانم ها هم چیزی از آقایان کم ندارند و اتفاقا با وسواس بیشتری زمان صرف می کنند تا یک کیف پول بخرند. خرید یک کیف پول خیلی کار ساده ای بنظر می رسد اما اگر جزء آن دسته از آقایان یا خانم هایی باشید که داشتن یک کیف پول برایشان مهم است، نکات ریزی را در کیف پول می بینید که از دید دیگران پنهان است. وقتی برای خرید یک کیف دستی یا کوله پشتی چند روز ممکن است زمان بگذارید و تحقیق کنید، باید برای یک کیف پول هم به اندازه ی اهمیتش زمان صرف کنید تا مناسب ترین کیف پول را بخرید.

هر وقت اسم کیف پول را می شنویم ناخودآگاه به یاد کیف چرمی تاشویی می افتیم که پدرمان در جیب پشت شلوار خود می گذاشت و پر از اسکناس بود، یا به یاد کیف پولی دکمه دار کهنه و مندرس مادر خود می افتیم که درون کیف دستی خود گذاشته بود و انقدر اسکناس های بیست تومنی و ده تومنی درون آن گذاشته بود که هر آن ممکن بود بترکد. اما کیف های پولی هم مثل سایر کیف و کوله های پشتی در این چندین ساله دست خوش تغییرات زیادی شده اند و حتی در خیلی از موارد به جای اینکه برای جا دادن پول استفاده شوند، به عنوان یک تکمیل کننده ی استایل و تیپ در نظر گرفته می شوند.

ویژگی های یک کیف پول لاکچری

وقتی صحبت از لاکچری بودن کیف پول می شود، ناخودآگاه ذهن همه به سمت کیف های چرمی قهوه ای می رود که خیلی هم بیراهه نمی رود. از حق نگذریم، نه تنها کیف پولی بلکه بیشتر کیف های چرمی، کلاس خاصی دارند و حس لاکچری بودن به انسان می دهند. برای خریدن یک کیف پول لاکچری و زیبا، چه زنانه و چه مردانه، بهتر است قبل از خرید به ویژگی های یک کیف پول نگاهی بیندازید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

اگر قصد خرید یک کیف پولی مردانه را دارید، باید بدانید که :

  • بهتر است کیف پولی را انتخاب کنید که ظاهر و طرح شیک و جذابی داشته باشد. بعضی از آقایان زیبایی را در سادگی می دانند اما کیف هایی باطرح و شکل های خاص و جذاب هم می تواند نظرشان را جلب کند.
  • سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که جای کارت هم داشته باشد. اکثر آقایان دوست دارند پول و کارت هایشان در یک کیف باشد. حمل دو کیف آقایان را کلافه می کند.
  • حتی اگر کیف های پولی با جنسی غیر از چرم طبیعی یا مصنوعی تولید شوند، باز هم آقایان ترجیح می دهند کیف پولشان چرم باشد. پس کیف چرم نظرشان را بیشتر جلب خواهد کرد.این موضوع تقریبا مثل خرید کیف اداری میباشد
  • رنگ کیف پول آقایان بهتر است مشکی یا قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره باشد. پر فروش ترین رنگ در میان کیف های پولی، قهوه ای روشن است.
  • کیف های زیبای مردانه بیشتر دست دوز هستند. با خرید یک کیف مردانه ی چرم قهوه ای روشن، نظر همسرتان را به خود جلب کنید.

کیف پول مردانه و زنانه | راهنمای انتخاب کیف پول _ بررسی انواع کیف پول زنانه و مردانه | فروشگاه تنسر

و اگر قصد خرید یک کیف پولی زنانه را دارید، باید بدانید که:

  • خانم ها در انتخاب و خرید کیف پولی کمی حساس ترند و باید دقیقا سلیقه ی آن ها را نشانه بروید تا تیرتان به هدف بخورد. کیف های زیبا و لاکچری بارنگ های روشن مثل گلبهی و صورتی، زرد و تا حدودی قرمز خانم ها را مجذوب خود خواهد کرد. پس به رنگ کیف انتخابی، اهمیت ویژه ای بدهید.
  • بعضی از کیف های پولی زنانه دارای یک بند در انتهای خود هستند که بیشتر برای زیبایی کیف به آن آویزان می شود. خانم ها به این بند خیلی توجه دارند البته این بدان معنا نیست که کیف های زنانه ای که فاقد این بند هستند طرفدار نداشته باشند.
  • معمولا کیف های پولی زنانه یراق آلات، زیپ یا بند فلزی به خود دارند بهتر است قبل از خرید آن ها را خوب امتحان کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

نحوه ی ست کردن کیف پول، با استایل و تیپ

ست کیف پول، کمربند و جا سوییچی | راهنمای انتخاب کیف پول و بررسی انواع زنانه و مردانه | فروشگاه تنسر

اگر دوست دارید خیلی شیک به نظر بیایید، نباید از کوچکترین چیز در استایل خود غافل شوید.

آقایان خیلی به ست بودن لباس و کفش خود اهمیت می دهند. بد نیست بدانید اکسسوری های مردانه می توانند تا حد بسیار زیادی در خوش تیپی آقایان تاثیر بگذارند. یک اصل در خوش تیپی و استایل آقایان وجود دارد و آن هم ست کردن پیراهن با کفش و کمربند است. برای مثال شلوار مشکی با پیراهن، کمربند و کفش قهوه ای بسیار شیک و با سلیقه تر است تا رنگ های متفاوت. حالا فرض کنید یک کیف پول قهوه ای هم به این مجموعه اضافه شود، مطمئنا جلوه ی آن بسیار جذاب تر خواهد بود.

اگر همیشه رنگ کیف پول خود را با رنگ کفش و کمربندتان ست کنید، خیلی شیک تر خواهید شد.

خانم ها نیز از این قائده مستثنی نیستند اتفاقا خانم ها به ست بودن لباس و کیف و کفش شان خیلی بیشتر اهمیت می دهند بخصوص اگر قرار باشد به یک مهمانی خاص دعوت شوند.

خانم های خوش پوش و جذاب همیشه یک برگ برنده ی رو نشده با خود دارند که در لحظه می تواند جذابیت شان را دو چندان کند.

تصور کنید خانمی را که با دوستان خود به یک رستوران رفته و لباس های شیک و ست پوشیده است. مانتو و شلوار یا دامن ، کاملا با هم ست و مکمل هستند یک کیف دستی یا دوشی بسیار شیک و هم رنگ با لباسش دارد حالا اگر موقع حساب کردن میز از کیف دستی خود یک کیف پول همرنگ و ست شده با لباس هایش بیرون بیاورد، مطمئن باشید چشم دوستان و اطرافیانش را به خود خیره خواهد کرد.

یک سری از افراد هستند که استفاده از کیف پول را دوست ندارند یا نیاز به یک کیف پول بزرگ دارند و این کیف ها جای زیادی را در جیبشان اشغال میکند پیشنهاد من برای این افراد کیف های کمری هستند که میتواند جای کیف پول را برایشان پر کند و خرید کیف کمری میتواند همراه خوبی برای آن ها باشد

سخن آخر

به همین سادگی می بینید که شیک و جذاب بودن، خیلی هم کار سختی نیست. فقط کمی سلیقه می خواهد. کیف پولی شاید زیاد بزرگ نباشد و نتواند به اندازه ی یک مانتو یا کت و شلوار به چشم بیاید اما وقتی با کفش و لباستان ست می شود، حس اعتماد بنفسی که به شما می دهد را دوچندان می کند به علاوه اینکه در نظر دیگران یک انسان باسلیقه، منظم و خوش تیپ جلوه می کنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/07/10
  • 2073 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ