اگر نگاهی به تاریخچه ی کیف های دستی در دنیا بیندازید متوجه خواهید شد که طی صد ها سال چه تغییرات عمیقی داشته اند. در آن روز ها از کیف دستی برای حمل سکه و جواهرات استفاده می کردند. وقتی قرار بود از جایی به جایی دیگر بروند، کیف های کوچک دستی از جنس پارچه درست می کردند و پول و طلایشان را درون آن می انداختند و گاهی برای در امان ماندن از گزند راهزنان، آن را به پا یا درون لباس خود می بستند. اما به هر حال آن کیف ها با کیف های امروزی یک وجه مشترک دارند وآن وجه مشترک این است که کیف دستی را در دست می گیرند چه آن روزها و چه امروز. امروزه کیف های دستی نسبت به گذشته متنوع تر شده اند. کیف های دستی مردانه و زنانه خیلی از هم تفکیک شده اند. در این مقاله می خواهیم تنها کیف های دستی مردانه را مورد مطالعه قرار دهیم.

اسم کیف دستی مردانه که می آید نا خودآگاه در ذهن ما دو نوع کیف نقش می بندد. یکی خرید کیف اداری دستی و یکی هم خرید کیف کلاسوری دستی کوچک. اما در واقعیت کیف های دستی مردانه نوعی از کیف دستی است که بند ندارند و فقط در دست می گیرند یا زیر بغل جای می دهند اما به غلط بین مردم جا افتاده که به کیف های اداری هم کیف دستی بگویند. برخی از کیف های مخصوص آقایان بخاطر داشتن یک دسته و دستگیره روی آن سبب شده اند که به آن ها هم کیف دستی بگویند که زیاد هم بی راه نمی گویند. این نوع از کیف دستی های مردانه که بیشتر جنبه ی رسمی دارند برای استفاده ی آقایان در دانشگاه، مدرسه و محیط اداری به کار می رود. خرید با اسامی دیگری مثل خرید کیف اداری، خرید کیف مدیریتی،خرید کوله پشتی دانشجویی  و … نیز شناخته می شوند. جنس این کیف ها معمولا از چرم می باشد و مقاومت بالایی دارند. ضد آب هستند و جا های متنوع و زیادی دارند البته جنس برزنت و پلی استر و پارچه ای آن هم وجود دارد. این کیف ها علاوه بر داشتن دسته، بند دوشی هم دارند اما از آن جهت که آقایان بیشتر ترجیح می دهند این کیف ها را در دست بگیرند، جزء کیف دستی به شمار می روند اما مقصود نهایی از گفتن کیف دستی مردانه کیف هایی هستند که کوچک بوده و مثل کلاسور در دست می توان گرفت. دقیقا مثل شکل زیر:

کیف دستی مدل اسکای SKY | انواع کیف های دستی مردانه، راهنمای خرید_معرفی برترین مدل ها | فروشگاه تنسر

کیف های دستی مردانه جزء کیف های روزمره و اکسسوری به شمار می آیند. می توانید در جلسات مصاحبه یا جلسات کاری به راحتی آن ها را با خود ببرید تا مدارک و موبایل و خرت و پرت هایتان روی میز نباشد. این نوع از کیف های دستی مردانه که از اسمش هم پیداست، فقط با دست حمل می شود و بند خاصی ندارد. معمولا سایز کوچکی دارند و می توان درون آن ها وسایل ضروری روزمره را گذاشت. مثلا به جای دست گرفتن موبایل یا سوئیچ ماشین، می توان آن ها را درون این کیف گذاشت. بعضی از آقایان از حمل پول در کیف پول جیبی یا گذاشتن پول در جیب خسته می شوند که کیف دستی مردانه می تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.

معمولا جنس این نوع از کیف ها از چرم می باشد. چرم مصنوعی و طبیعی! اگر از جنس چرم طبیعی باشد، مطمعنا قیمت بالاتری خواهد داشت زیرا دوخت آن دستی است و کار دست یک هنرمند خواهد بود اما اگر از جنس چرم مصنوعی باشد، دوخت منظم ماشینی دارد و مقاومت آن کمی بالاتر است و بخاطر بکار رفتن چرم مصنوعی در آن، قیمت پایین تری دارد. کیف های دستی مردانه یک یا دو جای تفکیک شده دارند. معمولا فضای کمی داشته و برای جا دادن وسایل ضروری به کار می روند. البته حواستان باشد که هرگز آن را پر از وسایل نکنید با این کار هم چهره ی زشتی به خود می گیرد و هم دوخت های آن به مرور باز می شود.

5 توصیه ی طلایی برای انتخاب یک کیف دستی مردانه

راهنمای خرید کیف دستی مردانه | انواع کیف های دستی مردانه، معرفی برترین مدل ها | فروشگاه تنسر

برای داشتن و استفاده ی بهینه از یک کیف دستی مردانه نکات زیر را رعایت کنید:

  • کیف دستی مردانه ای بخرید که با تیپ و استایل شما در تضاد نباشد. اگر تیپ اداری و ساده دارید، یک نوع چرم معمولی مصنوعی و ساده انتخاب کنید.
  • اگر تیپ شما اسپورت می باشد و قصد در دست گرفتن یک کیف دستی مردانه را دارید، سعی کنید کیف دستی مردانه با چرم طبیعی تهیه کنید که یک شکل خاص یا لوگوی خاص روی آن باشد. منظور این است که حتی المقدور ساده نباشد.
  • کیف دستی مردانه ای تهیه کنید که قفل داشته باشد. اگر قفل رمزدار داشته باشد که چه بهتر.
  • کیف های دستی مردانه یک بند به پشت خود دارند که برای حمل آسان تر می توان آن را به مچ دست پیچاند. دقت کنید کیف دستی مردانه ای که انتخاب می کنید این بند را داشته باشد.
  • اگر از تیپ خیلی رسمی مثل کت و شلوار استفاده می کنید بهتر است از جنس چرمی کیف دستی استفاده کنید. اگر بتوانید کت خود را روی یک دست بیندازید و با دست دیگر یک کیف دستی مردانه ی چرمی بگیرید، بسیار جذاب به نظر خواهید رسید.

نحوه ی ست کردن استایل با کیف دستی مردانه

یکی از جذابیت های کیف دستی مردانه این است که می تواند با تیپ رسمی و تیپ کاملا فشن و اسپورت ست شود. اگر شما هم جزء آن دسته از آقایانی هستید که به استایل و تیپ خود اهمیت می دهند، می توانید با داشتن یک کیف دستی مردانه خیلی جذاب تر به نظر برسید. کیف های دستی مردانه جوری طراحی می شوند که به راحتی می توانید با داشتن آن یک استایل ترکیبی برای خود بسازید استایلی که حالت فشن و اداری را ترکیب شده به نمایش می گذارد. اگر کیف دستی مردانه جنسی به جز چرم داشته باشد، بیشتر طرفدار خواهد داشت و آقایان فشن پوش، کیف غیر چرمی را ترجیح می دهند ولی در صورت نبودن، می توانند از کیف دستی چرم استفاده کنند.

 

سخن پایانی

کیف های دستی مردانه از اکسسوری های روزمره ی آقایان به شمار می روند. می توانید قبل از خرید از مغازه ها که تنوع پایینی دارند، برای مثال خرید کیف نوزاد را مستقیما و بی واسطه از فروشگاه های اینترنتی معتبری همچون “تنسربگ” با خیالی آسوده خریداری کنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/07/18
  • 2438 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ