یکی از دغدغه های ما انتخاب و خرید کیف و خرید کوله پشتی لپ تاپ است. شاید بتوان گفت : بزرگترین مشکل ما ایرانی ها این است که خیلی وقت ها نیاز به خریدن چیزی نداریم ولی بخاطر حرف دوست و آشنا و یا حرف های یک فروشنده اقدام به خریدن می کنیم. این اتفاق برعکس هم رخ می دهد. مثلا ما نیاز به فلان چیز با مشخصات فلان داریم ولی بخاطر تعریف های یک فروشنده چیزی را می خریم که اصلا مطابقتی با نیاز های ما ندارد. لپ تاپ یکی از همان وسایل ضروری و نیاز دست ماست. مهم نیست زن باشیم یا مرد، مهم نیست دانشجو باشیم یا کارمند و یا خانم خانه دار باشیم. مهم این است که بدانیم با توجه به تغییر و تحولات موجود، ما به یک لپ تاپ نیاز داریم. اما به دلیل قیمت بالا و حساس وظریف بودن آن، مجبور به استفاده از کیف و کوله پشتی لپ تاپ هستیم.

انواع کیف و کوله پشتی لپ تاپ

کوله پشتی لپ تاپ قرمز | دغدغه انتخاب مناسب ترین کیف و کوله پشتی برای لپ تاپ | فروشگاه کیف تنسر
وسایل حمل و نقل لپ تاپ انواع متفاوتی دارند. بسته به نیاز و موقعیت های مختف، استفاده از آن ها متفاوت خواهد بود.برای مثال :

  • کیف لپ تاپ مسافرتی
  • کیف لپ تاپ معمولی
  • کوله پشتی لپ تاپ

هر کدام از این وسایل برای حمل و نقل در موقعیت و مکان خاصی استفاده می شوند.

ضرورت خریدن کیف و کوله پشتی لپ تاپ

خرید کیف لپ تاپ و کوله پشتی مناسب حمل و نقل آن، کاری ضروری است چون:

  1. بدون کیف کوله واقعا حمل آن آسان نیست و ممکن است ضربه ببیند.
  2. برای جلوگیری از آسیب دیدگی کاملا مورد نیاز است.
  3. لپ تاپ یک وسیله ی شخصی است و برای حفظ آن از دست دزدان و سارقان بهتر است آن را در کیف مخصوص لپ تاپ و یا کوله پشتی مخصوص لپ تاپ قرار دهیم.
  4. کیف لپ تاپ از کثیف شدن لپ تاپ جلوگیری می کند.
  5. ما نیاز داریم که به همراه لپ تاپ یک سری از وسایل دیگر مثل موس و شاید اسپیکر یا خودکار و کاغذ هم به همراه داشته باشیم. پس استفاده از آن در این مواقع بسیار ضروری است.

ویژگی های یک کیف (کوله پشتی) لپ تاپ مناسب چیست!

کیف دستی چرمی لپ تاپ | دغدغه انتخاب مناسب ترین کیف و کوله پشتی برای لپ تاپ | فروشگاه کیف تنسر
در این جا سه ویژگی مهم و ضروری یک کیف و کوله پشتی لپ تاپ را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

  • اندازه : نخستین چیزی که باید یک دقت داشته باشد اندازه ی مناسب می باشد. این اندازه بستگی زیادی به نوع و جنس و اندازه ی لپ تاپ ما دارد. البته اگر بخواهیم از لپ تاپ در محیط کار یا دانشگاه استفاده کنیم کمی باید بزرگتر باشد چون قرار است یک سری وسایل جانبی مثل موس یا حتی کتاب و دفتر هم در کنار آن حمل کنیم. اما اگر بخواهیم مصرف شخصی و خانگی داشته باشیم، یک کیف مناسب تر و کوچکتر انتخاب می کنیم. اغلب لپ تاپ های موجود در بازار 15 اینچی هستند و صفحه ای متوسط دارند اما لپ تاپ هایی با صفحه 17 اینچ که بزرگ هستند یا حتی کوچکتر از 15 اینچ هم طرفداران خاصی دارند. پس باید بدانیم بزرگی لپ تاپ ما چقدر است تا انتخاب دقیق تری داشته باشیم.
ردیف اندازه ی لپ تاپ طول کوله پشتی عرض کوله پشتی
1 لپ تاپ 17 اینچ 45سانتی متر 40 سانتی متر
2 لپ تاپ 15 اینچ و کمتر 35 سانتی متر 25 سانتی متر
3 لپ تاپ 13 اینچ و کمتر 31 سانتی متر 22 سانتی متر
  • فرم مناسب : دست گیره ی کیف لپ تاپ یا کوله پشتی و همچنین بند کمری کوله پشتی لپ تاب و دسته آویز کیف لپ تاپ باید به گونه ای طراحی و ساخته شده باشد که کوچکترین فشاری به شانه و کمر وارد نکند. باید فرم طراحی آن از هر نظر مناسب باشد. در طراحی آن باید بقدری دقت عمل وجود داشته باشد که جریان هوا به راحتی در آن به گردش در بیاید. در غیر این صورت گرمای زیاد به قطعات داخلی و پیکسل های صفحه ی آن آسیب می رساند.
  • جنس مناسب: اینکه بدانیم کیف و کوله پشتی لپ تاپ ما از چه جنسی ساخته شده و در کجاها می توانیم از آن استفاده کنیم، نکته ی بسیار حائز اهمیت است. در بازار های داخلی و خارجی، جنس های متفاوتی دارند. البته اغلب کیف ها از جنس برزنت می باشند اما کوله پشتی ها جنس های مختفی دارند. برای مثال جنس چرم که برای استفاده در محیط اداری و رسمی بسیار شیک است. جنس فوم که مقاومت بالایی در مقابل آسیب دارد. جنس برزنتی که بسیار ضربه گیری بالایی دارد(ولی ضد آب نیست). جنس نایلون و پلی استر که کمترین کیفیت را دارند و اصلا توصیه نمی شوند.

رنگ و قیمت مناسب :

کوله پشتی های لپ تاپ صورتی ، مشکی و آبی | دغدغه انتخاب مناسب ترین کوله پشتی لپ تاپ | فروشگاه تنسر
در آخر باید اشاره ای هم به رنگ و قیمت مناسب یک کیف و کوله پشتی لپ تاب کنیم.در بازار داخلی کشور، تولید کنندگان بسته به نیاز مشتریان سعی می کنند کیف هایی با رنگ های مختلف و متنوعی تولید کنند. با اینکه رنگ مشکی از پر طرفدار ترین رنگ ها در بین کیف و کوله پشتی لپ تاپ است ولی رنگ های صورتی و سفید و کرم و قهوه ای نیز در رتبه های بعدی قرار دارند که طرفداران خاص خود را دارند. مثلا  اگر ما در شهرهایی زندگی می کنیم که هوای سالم و تمیز و به دور از آلودگی دارد، می توانیم از رنگ های روشن مثل کرم و سفید یا صورتی استفاده کنیم چون کمتر کثیف می شوند. اما زندگی در شهر های بزرگ و آلوده مثل اصفهان و تهران، می طلبد که رنگ چرک تاب و تیره تری مثل آبی نفتی و مشکی یا قهوه ای را انتخاب کنیم تا کمتر کثیف شود یا کثیفی آن در چشم نباشد.
قیمت یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب یک کیف یا کوله پشتی لپ تاپ می باشد.اتفاقا عمدا در آخر به این مطلب اشاره می کنیم تا بهتر در ذهن باقی بماند. بزرگترین سوال در ذهن ما این است که چرا باید برای آن هزینه کنیم؟ خیلی از ما تصور می کنیم گرفتن کیف و کوله پشتی اهمیت چندانی ندارد و همیشه سعی می کنیم ارزان ترین کیف ها را بخریم. اما باید بدانیم هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ گرانی بی حکمت. ما زمانی عمیقا به این باور می رسیم که لپ تاپ مان در اثر آسیب دیدگی از کار بیفتد و مجبور شویم مقدار زیادی برای تعمیر آن، هزینه کنیم. پس در خریدن کیف و کوله پشتی مناسب برای لپ تاپ نباید خساست به خرج داد.
شما می توانید با مراجعه به سایت تنسر انواع کیف، کاور تبلت و کوله پشتی با کیفیت را مشاهده کنید و می توانید اطلاعات کاملی از هر محصول را مطالعه نمایید.
برای خرید کوله پشتی تنسر کلیک نمایید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/04/21
  • 2594 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ