از گذشته های دور تا امروز، خرید امدادی و مداد از یکدیگر جدا نبوده و یار همیشگی هم بوده اند. جامدادی ها در دل دانش آموزان حسابی جا باز کرده اند، البته پدر و مادرها هم همیشه به دنبال جامدادی های ارزان هستند. تا جایی که گاهی وقت ها برای فرزند خود یک جامدادی می سازند که ارزان تر تمام شود اما گاهی هم دیده شده که دانش آموز بدون داشتن یک جامدادی شیک مثل فلان همکلاسی، به مدرسه نرفته و از اهرم فشار خود در جهت خرید جامدادی توسط پدر و مادر استفاده می کند. البته باید حق را به دانش آموز داد و دانست که تقاضای بدی هم ندارد. داشتن جامدادی برای یک دانش آموز می تواند نظم داشتن لوازم التحریر در کیف را به دنبال داشته باشد و گاهی هم یک عامل تشویقی برای بهتر درس خواندن است ولی خب نباید بودجه ی پدر و مادرها را هم نادیده گرفت. وقتی یک پدر و مادر یک یا دو فرزند دانش آموز داشته باشند، خرید جامدادی به هر قیمتی ممکن است به جیپ پدر خانواده فشار نیاورد ولی وقتی یک خانواده چندین فرزند محصل دارد، بعنوان مثال خرید چند جامدادی با قیمت 250 هزار تومان رقم بالایی می شود پس تکلیف چیست و چه باید کرد؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را برای خریدن یک جامدادی شیک و ارزان راهنمایی کنیم تا نه به جیب شما فشار بیاید و نه در ذوق فرزندتان بخورد.

چهار عدد طرح های مختلف جامدادی تنسر مدل TJ01 | آیا جامدادی های ارزان به صرفه هستند | فروشگاه تنسر

برای خرید جامدادی باید کمی دقت و حوصله به خرج دهید. این روزها با توجه به وضع اقتصادی و دلال بازی در بازارها اغلب جامدادی ها بی کیفیت و فیک و تقلبی هستند. باید با حوصله مدل های مختلف را بررسی کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. وقتی وارد بازار می شوید انواع جامدادی ها را می بینید. پلاستیکی و تلقی، پارچه ای و برزنتی، نمدی، چوبی و آهنی و خلاصه از هر کدام از این ها، طرح ها و شکل های زیادی هم وجود دارد که قیمت هر کدام هم متفاوت است و خلاصه کمی گیج می شوید. اجازه دهید فرزندتان اول انتخاب کند. بلاخره کسی که می خواهد از جامدادی استفاده کند فرزندتان می باشد نه شما. بعد از انتخاب او، اگر دیدید که با بودجه ی شما سازگار است و کیفیت مطلوب را دارد، حتما خرید کنید اما اگر چنانچه قیمت و کیفیت با هم مطابقت خاصی نداشت، فرزندتان را متقاعد کنید که انتخاب او صحیح نیست. اگر به سراغ مارک های خارجی و وارداتی بروید مطمعن باشید باید بالای 300…400 هزار تومان خرج کنید که تازه مطمعن باشید اکثرا تقلبی هستند. بهتر است به سراغ مارک های داخلی و ساخت داخل بروید چون تجربه ثابت کرده که کیفیت بالایی دارند. هرگز جامدادی های چینی خرید نکنید چون این جامدادی ها جنس های پر زرق و برق ولی بسیار بی کیفیت هستند که بعد از دو سه ماه باید دوباره هزینه کنید. اکثر جامدادی های پلاستیکی که جنس سفت و محکمی دارند کمی گران تر از بقیه هستند، می توانید مدل های ارزان تر آن را انتخاب کنید ولی مراقب باشید که جنس بی کیفیت چینی نباشد. اگر خواهان جامدادی ارزان یا هرچیز ارزان دیگر هستید باید ابتدا رابطه ی خوبی با فرزندتان داشته باشید چون اوست که انتخاب می کند نه شما، اگر جنس گران قیمت انتخاب کند، شما باید آنقدر روی او نفوذ داشته باشید که از شما بپذیرد انتخابش به صلاح نیست. جامدادی های ارزان همیشه هم بد نیستند، اتفاقا برخی از فروشگاه های اینترنتی مثل تنسربگس دارای جامدادی های ارزان ولی شیک و با دوام می باشند که خریدشان به صرفه است.

چگونه یک جامدادی ارزان و شیک بسازیم

با همه ی تفاسیر و صحبت هایی که گفته شد، اگر دوست دارید فرزند دلبندتان جامدادی شیک و زیبا ولی ارزان داشته باشد، بهتر است کمی از خلاقیت و هنر خود خرج کنید. چاره ی کار یک الگو و خرید چند تکه پارچه نمد یا چرم و یا پارچه برزنت است به همراه دکمه و یا زیپ. با یک الگوی جذاب فانتزی و چند برش ساده و دوختن تکه ها به هم، یک جامدادی شیک و ارزان بسازید. این بهترین هدیه ای است که مطمعن باشید اگر هنرمندانه و جذاب ساخته شود، فرزندتان از شما می پذیرد. اگر ساخت جامدادی را می خواهید شروع کنید پیشنهاد ما به شما این است که اولا از پارچه نمدی استفاده کنید در ثانی قبل از دوخت نمد ها به هم، از پارچه نمد پشمی یا پارچه های نفوذ ناپذیر مثل چرم به طرف داخل آن بدوزید تا حالت ضد آب به خود بگیرد و جامدادی شما ضد آب شود. جامدادی های بیرون و بازاری به خاطر همین لایه های ضد آب با قیمتی تا 200 هزار تومان بیشتر هم فروش می روند. با این کار شما به راحتی صرفه جویی مالی کرده اید.

 

جامدادی های تنسر، تیر خلاص برای پایان دادن به بهانه جویی فرزند

اگر احیانا با همه ی ترفندهایی که گفته شد نتوانستید رضایت خاطر فرزند خود را بدست آورید و احساس کردید مرغ بچه تان یک پا دارد و برای خرید جامدادی ارزان بهانه جویی می کند، آخرین تیر به عنوان تیر خلاص را به شما پشنهاد می دهیم. تیر خلاص ما، استفاده از جامدادی های تنسر است. فروشگاه ایترنتی تنسربگس با داشتن جامدادی های ارزان و شیک و جذاب، می تواند نظر فرزند شما را به خود جلب کند. مطمعن باشید با یک بار استفاده از آن می بینید که نه تنها پول خود را دور نریخته اید بلکه یک جامدادی شیک و ارزان قیمت ولی با کیفیت دریافت کرده اید. فرزند شما در نگاه اول شیفته ی جامدادی های تنسر خواهد شد.

دو نمونه از جامدادی های پر فروش این فروشگاه را به اختصار معرفی می کنیم تا درک بهتری از ارزانی با کیفیت داشته باشید

  • جامدادی تنسر مدل TJ01:

جامدادی تنسر مدل TJ01 | آیا جامدادی های ارزان به صرفه هستند | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

این جامدادی با وزنی سبک و حدوداً 40 گرم و با ابعاد 6*6*20 دارای آستر داخلی ضخیم و فضای کافی و مقاومت بالا فقط با قیمت 45000 تومان به فروش می رسد. از خرید جامدادی تنسر مدل TJ01 مطمعن باشید جنس اورجینال و با کیفیت با این قیمت استثنایی جایی به جز تنسربگس ارائه نخواهد شد.

  • جامدادی تنسر مدل TJ02:

جامدادی تنسر مدل TJ02 | آیا جامدادی های ارزان به صرفه هستند | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

این جامدادی هم با قیمت بسیار پایین و منصفانه ، فقط و فقط 55000 تومان به فروش می رسد. جا و فضای کافی، وزن خیلی سبک، قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی، ابعاد مناسب و رنگ ثابت زیپ و سر زیپ ( آبکاری با نیکل ) از امکانات و ویژگی های بارز این جامدادی است.

کلام آخر

هنوز این امکان وجود دارد که جنس های با دوام ولی ارزان پیدا کرد. جوینده یابنده است، فروشگاه اینترنتی تنسربگس تنها جایی است که جامدادی های با کیفیت آن، از دل ارزانی بیرون می آید.

 

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/09/14
  • 1947 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ