خرید کیف دستی و دوشی و کیف های رودوشی از کیف های پر طرفدار محسوب می شوند. پسر و دختر های جوان، دانشجویان، ورزشکاران و حتی گاهی اوقات دانش آموزان نیز از کیف های دوشی استفاده می کنند. این کیف ها معمولا دسته و دستگیره ندارند بلکه یک بند بلند به جای دسته دارند که به راحتی می توان آن را روی شانه ی خود آویزان کرد. البته برخی از آنها دسته هم دارند که می توان جزء ویژگی و مزیت کیف مورد نظر بحساب آورد.

کیف های دوشی انواع مختلفی دارند. اگر بخواهیم یک قاعده ی کلی را برای کیف های دوشی در نظر بگیریم، باید بگوییم که هر گونه کیفی که بتوان با یک بند آن را به دوش خود آویزان کرد، جزو کیف های دوشی بحساب می آید. یعنی یک کیف مجلسی زنانه که دارای این بند باشد هم یک کیف دوشی بحساب می آید. یا اینکه یک کیف اداری دانشجویی اگر برای راحتی دارای یک بند دوشی باشد جزء کیف های دوشی بحساب می آید.

کیف های دوشی به دو دسته تقسیم می شوند. کیف دوشی رسمی، کیف دوشی اسپورت.

در واقع تفاوت چندانی بین این دو مدل نیست. شاید در جنس و نوع دوختن آن تفاوت کمی وجود داشته باشد. اگر کیف دوشی از جنس چرم طبیعی و یا مصنوعی ساخته شده باشد و ظاهر آن ساده بنظر بیاید، جنبه ی رسمی تری دارد اما اگر از نوع پارچه ای یا کتان و برزنتی باشد و ظاهر آن شلوغ باشد جنبه ی اسپورت دارد.

اسپورت یا رسمی بودن کیف دوشی را، تیپ شما تعیین می کند. اگر شما تیپ و استایلی که استفاده می کنید رسمی باشد، داشتن یک کیف دوشی چرم و ساده این تیپ و استایل تان را کامل می کند اما اگر استایلی اسپرت داشته باشید کیف دوشی اسپورت (مثلا مسنجر کیف برزنتی یا کتان) می تواند مکمل استایل شما باشد. پس همانطور که می بینید داشتن یک تیپ و استایل نیز در کاربرد کیف مؤثر است.

 

7 راز اصلی در مورد انتخاب کیف دوشی اسپورت

 

در این مقاله سعی ما بر این خواهد بود که شما را در خرید کیف دستی و دوشی اسپورت راهنمایی کنیم تا نکات ریز این کار را خوب یاد بگیرید. کیف های دوشی اسپورت نیز مانند سایر کیف ها زنانه و مردانه دارند اما به طور معمول این کیف ها توسط آقایان و خانم ها با هم استفاده می شوند چون اسپورت هستند مگر اینکه نوع و طراحی آن خیلی زنانه باشد یا خیلی مردانه، که در این صورت جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که قبلا گفتیم کیف های دوشی شامل اسپورت و رسمی هستند. ما برای شما یکسری نکات مهم را در انتخاب کیف دوشی اسپورت مطرح می کنیم:

  1. همیشه یادتان باشد کیفیت را فدای قیمت نکنید. کیف های دوشی اسپورت طیف وسیعی از نظر قیمتی دارند. ضرب المثل قدیمی “هرچی پول بدی بیشتر آش می خوری” دقیقا در اینجا مصداق دارد. کیف های دوشی اسپورت با کیفیت بالا کمی هم قیمت شان بالاست پس سعی کنید با کیفیت ترین آن را بخرید.
  2. سعی کنید اگر از کیف دوشی اسپرت استفاده می کنید، حتما تیپ اسپورت بزنید. داشتن یک تیپ اسپورت با کیف دوشی چرم ساده زیاد جالب نیست و یک تضاد بی معنایی را در شما و استایل تان به نمایش می گذارد در مقابل یک تیپ اسپورت و غیر رسمی با خرید کیف دوشی مسنجر کتان یا برزنت و پارچه ای چنان شما را زیبا جلوه می دهد که هر چشمی مجذوب شما خواهد شد.
  3. اگر از دوست داران طبیعت و حیوانات هستید پیشنهاد می کنیم به جای کیف دوشی چرمی از کیف های دوشی اسپرت پارچه ای و کتان و برزنت استفاده کنید.
  4. کیف دوشی که روی دوش شما احساس بدی یا ناراحتی ایجاد کند، بدرد شما نمی خورد. باید یک بند سینه ای و دوشی مناسب داشته باشد.
  5. هرچقدر که بند دوشی یک کیف دوشی پهن تر باشد، موقع حمل درد احساس نمی کنید و راحت تر آن را حمل می کنید.
  6. فقط کیف های چرمی نیستند که باید روی اصل بودنشان حساس باشید باید سعی کنید کیف های دوشی اسپورت را هم اصل و اورجینال تهیه کنید. یکی از راه های تشخیص اصل بودن آن ها یراق آلات و لوگو و اتیکت مارک آنهاست. البته جنس پارچه و رنگ آن ها هم باید مد نظر گرفته شود و از اصل بودن آن ها باید اطمینان حاصل کنید.
  7. از گارانتی داشتن کیف اطمینان حاصل کنید و حتما برچسب یا لوگوی اصل آن را ببینید.

کیف مسنجر تنسر مدل مانا Mana در کنار صاحبش | کیف دوشی اسپورت و انواع آن | فروشگاه تنسر

آیا کیف های دوشی اسپورت با دوام هستند؟

اگر قصد خریدن یک کیف دوشی اسپورت را داشتید باید بدانید که چرم ها دوام بیشتری نسبت به پارچه ها و برزنت و کتان دارند و نوع چرم آن ها نیز خیلی مهم است.

امروزه کیف های دوشی اسپورت چرمی با چرم گاو یا بز و حتی حیواناتی مثل مار یا تمساح هم ساخته می شوند ولی بهترین نوع آن چرم شتر است. مقاومت چرم شتر در کیف های دوشی اسپورت، ثابت شده است.

این گفته ها شاید اشتباهی را در ذهن شما پدید آورد آن هم اینکه فکر کنید کیف های دوشی اسپورت برزنت و کتان یا پارچه ای مناسب نیستند و مقاومت ندارند، خیر کاملا بر عکس. کیف های اسپورت دوشی از جنس برزنت یا پارچه جین بسیار محکم و مقاوم هستند. بهترین کیف های دوشی اسپورت از جنس پارچه و برزنت یا پلی استر و کتان می باشند.

 

کیف دوشی اسپورت تنسر بگ

کیف دوشی اسپورتی که قصد داریم اینجا معرفی کنیم، خرید کیف مسنجر مانا MANA می باشد.

کیف مسنجر هم نوعی از کیف دوشی اسپورت می باشد که می تواند شکل زیبایی برای شما ایجاد کند. با یک تیپ اسپورت می توانید با این کیف ست کنید و در شهر قدم بزنید.

خرید کیف رودوشی تنسر مدل MANA:

کیف مسنجر تنسر مدل مانا Mana | کیف دوشی اسپورت و انواع آن | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

این کیف از نوع کیف دوشی اسپورت محسوب می شود که وزن بسیار سبکی داشته و جادار است. جنس آن از پلی استر و پارچه جین می باشد که مقاوم در برابر بارندگی است. دارای 4 جیب کوچک و 2 جیب بزرگ زیپ دار است. درون این کیف جایی برای تبلت وجود دارد که می توانید با توجه به ضد آب بودن آن با خیال راحت تبلت را حمل کنید. به غیر از کیفیت و قیمت مناسب و جنس پارچه ی بکار رفته در آن می توان به ظاهر بسیار شیک آن اشاره کرد که می تواند برای اسپرت پوشان بسیار مناسب باشد.

 

و سخن پایانی

اگر دوست دارید کیف دوشی اسپورت داشته باشید، جنس آن نیز باید برای تان مهم باشد. کیف های رودوشی چرم اصولا مقاوم تر و محکم تر هستند اما اگر دوست دارید اسپورت تر به نظر برسید پیشنهاد می کنیم از کیف های دوشی اسپورت پارچه ای و جین استفاده کنید. این کیف ها ظاهر و استایل اسپورت شما را بهتر توصیف می کنند.

 

 

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/08/01
  • 2609 بازدید

یک دیدگاه برای “کیف دوشی اسپورت و انواع آن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ