اگر به تازگی یک تبلت خریداری کرده اید و می خواهید برای آن یک محافظ تهیه کنید، پیشنهاد ما یک کیف است. کیف و کاور تبلت می تواند علاوه بر محافظت، حمل و نقل آن را برایتان آسان کند. کیف های تبلت در بازار با جنس های مختلفی ساخته می شوند. کیف های تبلت چرمی و کیف های تبلت پارچه ای. که کیف های چرمی خودشان انواع مختلفی دارند. کیف چرم مصنوعی و کیف تبلت چرم طبیعی. اینکه کدام را انتخاب کنید بسته به سلیقه ی شما دارد. کیف های تبلت چرم مصنوعی قاعدتا با ماشین دوخته شده و می تواند مقاومت بالاتری داشته باشند اما خب قیمت پایین تری هم دارند ولی در مقابل کیف تبلت چرم طبیعی اصولا با چرم طبیعی ساخته می شود و ممکن است در اثر دست دوز شدن، کمی مقاومت آن پایین بیاید ولی خب از نظر قیمتی بالاتر است.

در مقابل کیف های چرمی، کیف های پارچه ای قرار دارند که دنیای بزرگی دارند. طرح ها و مدل های گوناگونی از آن ها تولید می گردد. کیف های برزنتی، پارچه ای، نمدی و …

در این میان کیف های تبلت از جنس نمد طرفداران زیادی دارد این کیف ها اکثرا با نمد پشمی ساخته می شوند که حتی اگر خودتان هم بخواهید و یاد بگیرید، کار سختی نیست و می توانید برای خود بسازید.

اگر بخواهیم بگوییم که کیف تبلت نمد یا چرم، کدام یک بهتر است، باید بگوییم که هردو خوب هستند مزایا و معایب هردو تقریبا در یک سطح می باشد. مثلا اگر کیف تبلت چرمی ضد آب است، ولی بجایش کیف نمدی به راحتی می تواند شسته و پاک شود، اگر کیف نمدی از نظر ظاهر کمی پایین تر از چرم است ولی در عوض می توان طرح های دلخواه روی نمد دوخت همچنین کیف نمدی مقاومت بهتری نیز  دارد. هردو کیف ویژگی های منحصر بفردی دارند پس نمی توان گفت کدام یک بهتر از دیگری است. اما حواستان به این موضوع باشد که در خرید کیف اداری بین چرم و نمد حتما چرم را انتخاب نمایید

چگونه می توانیم یک کیف تبلت از جنس چرم یا نمد بسازیم

نمای کیف کلاسوری تنسر اوپال پرو OPAL-PRO در دست |

اگر قصد خریدن یک کیف تبلت  را ندارید یا به هر علتی نمی خواهید از کیف های موجود در بازار استفاده کنید، ما به شما راهنمایی های لازم جهت ساخت یک کیف تبلت از جنس نمد یا چرم را می گوییم.

در ابتدا تعیین کنید که دوست دارید کیف چرم شما با چه چرمی دوخته شود، چرم طبیعی یا مصنوعی؟ اگر دوست دارید از نمد باشد، بهتر است یک نمد پشمی زیبا بخرید.

بعد از آن می توانید وسایل اولیه ی آن که اصولا چرم آماده و نمد و نخ و سوزن و دکمه و سمبه و … می باشد را تهیه کنید

سپس یک طرح یا الگوی زیبا می خواهید که در اینترنت نیز وجود دارد اما اگر طرح خاصی مد نظرتان هست می توانید طبق آن دست به کار شوید. طبق الگو باید قطعات مورد نیاز را از چرم یا نمد به اندازه کافی ببرید و سپس از روی الگو آن ها را کنار هم قرار دهید. باید هنگام دوختن این کیف حسابی دقت کنید. چون قرار نیست در یک ماشین بافندگی آن را بدوزید. قرار است با دست بدوزید پس باید تمام دقت خود را روی دقیق بودن کوک ها بگذارید. این کار باعث بالا رفتن مقاومت کیف تبلت می شود. می توانید در این کار از جلد دفتر یا کتاب نیز استفاده کنید البته فقط برای کیف های نمدی. می توانید نمد را به دور جلد کتاب گرفته و شکل و طرح نهایی را طبق جلد کتاب در بیاورید.

ساختن کیف تبلت چرم یا نمد، کار چندان سختی نیست فقط باید کمی دقت و حوصله و هنر به خرج دهید.

خرید کیف تبلت از بازار یا ساخت آن در منزل؟

کیف تبلتی تنسر اوپال OPAL | کیف تبلت نمدی یا کیف تبلت چرم، کدام یک؟ | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

اگر در این باره بخواهیم یک نظر کلی را بیان کنیم باید بی تارف بگوییم که خرید کیف تبلت و کلاسری از بازار بهتر است. البته این به معنای آن نیست که اصلا کیف تبلت ساختنی در خانه خوب نیست اما اگر مزایای آن را بدانید شاید بتوانید بهتر مفهومش را درک کنید.

کیف های تبلت در بازار اغلب از جنس چرم یا برزنت و کتان می باشند. در وهله ی اول می بینیم که اگر کیف تبلت از جنس چرم باشد، ضد آب است. این مزیت می تواند برای روزهای بارانی کارساز باشد بعلاوه اینکه در موقع ساخت این کیف ها در کارخانه، یک لایه ی آستر ضد آب و نرم داخل کیف دوخته می شود تا از نفوذ ناگهانی آب به داخل آن جلوگیری کند. ممکن است دوختن این لایه ی آستر داخلی در کیف تبلت های خانگی فراموش شود.

دومین مزیت کیف های تبلت در بازار این است که پارچه یا چرم داخلی آن را از نوع بسیار لطیف و نرم انتخاب می کنند تا روی صفحه ی ال ای دی تبلت خط و خش نیندازد.

سومین مزیت این است که کیف تبلت های موجود در بازار با استاندارد شرکت تولید کننده ی تبلت همخوانی بیشتری دارد. مثلا تبلت های سامسونگ، کاور و کیف مخصوص با برند سامسونگ را به همرا دارند یا می توان برای آن تهیه کرد. اندازه ها درست و دقیق می باشند و کیف برای خوده تبلت مورد نظر ساخته شده است

داخل کاور تبلت و کیف تنسر مدل ریمو RIMO | کیف تبلت نمدی یا کیف تبلت چرم، کدام یک؟ | فروشگاه تنسر

چهارمین مزیت و شاید مهمترین مزیت این باشد که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، کیف های تبلت هم هوشمند شده اند. مثلا داشتن هندز فری، سوکت یو اس بی، شارژر و کیبورد از مزایای کیف های تبلت بازاری هستند.

پنجمین و آخرین مزیت این است که کیف های تبلت بازاری اغلب از پارچه های ضد آب و ضد ضربه ساخته می شود.

می بینید که مزایای کیف های تبلت بازاری خیلی بیشتر از خانگی است اما کیف های ساختگی در منزل هم خالی از لطف نیستند. مثلا انتخاب و دوخت طرح دلخواه روی نمد و همچنین قیمت تمام شده ی پایین تر، از مزایای این کیف ها می باشد.

کیف های تبلت نمدی مدل های فراوانی دارد، مانند کیف تبلت نمدی دخترانه یا کیف تبلت نمدی پسرانه و …. .

سخن پایانی

کیف تبلت نمد یا چرم مهم نیست اگرچه هرکدام از آنها ویژگی و مزایای خاص خود را دارند اما در کل مهم این است که بالاخره باید یکی از این دو را بخرید تا بتوانید از آسیب به تبلت خود جلوگیری کرده و آن را با خود حمل کنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/08/08
  • 1753 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ