تصور کنید یک روز که می خواهید برای انجام کار مختصری به بانک بروید، بدون داشتن و خرید کیف کمری چقدر سخت است؟! بخصوص زمانی که فقط یه کارت ملی ، کیف پول و موبایل و یکی دوتا مدارک لازم و ضروری دیگر با خود دارید. نه می توانید یک کیف بزرگ با خود حمل کنید و نه می توانید کارت ملی و مدارک خود را در جیب خود بگذارید.

برای اینکه از این سردرگمی رها شوید، بهترین پیشنهاد استفاده از کیف های کمری است.

 

کیف کمری چیست و چه مزایایی دارد؟

تاریخچه ی کیف های کمری به سال های 1980 بر می گردد. زمانی که تولید کنندگان کیف در دنیا به این فکر افتادند که کیف های کوچک تولید کنند تا وسایل کوچک اما ضروری در طول روز را بتوان با آن ها حمل کرد. به همین خاطر کیف های کوچکی را طراحی کردند که با داشتن یک بند بتوان آن را به جلوی بدن یا به روی ران ها و یا به طرفین بدن آویزان کرد. این کیف ها به کیف کمری معروف شدند. با وجود داشتن جثه ی کوچک، بسیار کاربردی بودند و نیاز روزانه ی افراد به حمل کیف پول و پاسپورت و… را تا حد زیادی رفع می کردند. این کیف ها سال هاست که مسیر تکاملی خود را طی می کنند و همیشه مدل ها و طرح های گوناگونی از آن تولید می شوند.

از مزیت های مهم این نوع از کیف ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آزاد بودن دست ها در هنگام راه رفتن
  • مردانه و زنانه ندارند و همه می توانند استفاده کنند
  • طبق مد و ترند هستند و با تمامی تیپ ها به جز تیپ رسمی، سازگارند
  • سبک و کوچ هستند
  • قیمت آن ها نسبت به دیگر کیف ها ، پایین تر است
  • استفاده برای پیاده روی، ورزش و دوچرخه سواری

 

کیف کمری چرمی قهوه ای | معرفی بهرتین کیف های کمری و دلایل استفاده از آن | فروشگاه تنسر

انواع کیف های کمری از لحاظ شیوه ی بستن و جنس

وقتی می خواهیم یک کیف کمری بخریم، حتما دلیل خاص خودمان را داریم. برخی از افراد دوست دارند یک کیف کمری شیک داشته باشند. مقدار فضای کیف یا نحوه ی آویزان شدن آن به بدن برایشان زیاد مهم نیست. حتی گاهی وقت ها اصلا چیزی داخل آن نمی گذارند و فقط برای تکمیل کردن تیپ و استایل خود اقدام به خریدن می کنند.

در مقابل افرادی هستند که برایشان مهم است کیفی که می خرند چه جنسی داشته باشد یا چگونه به بدن متصل می شود. برای برخی داشتن فضای کافی و اینکه قیمت آن چقدر باشد مهم است. خلاصه برای هر کس، دلایل خاصی وجود دارد.

جنس کیف کمری :

کیف های کمری هم مثل کیف های دستی و کوله پشتی، جنس های مختلفی دارند:

چرمی ، پارچه ای و برزنتی.

کیف کمری چرمی:

 کیف های کمری از جنس چرم مقاومت بالایی دارند و کمتر از کیف های دیگر دچار پارگی می شوند. این کیف ها ضد آب هستند و نگرانی از بابت خیس شدن وسایل در آن وجود ندارد. کیف کمری چرمی بیشترین تولید این محصول را به خود اختصاص داده است.

کیف کمری پارچه ای:

بیشترین تنوع رنگ مربوط به کیف پارچه ای می باشد چون رنگ دهی و طرح دهی به پارچه ساده تر از چرم و برزنت است.

کیف کمری برزنتی:

کیف کمری برزنتی | معرفی بهرتین کیف های کمری و دلایل استفاده از آن | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

کیف کمری برزنتی مقاومت بالایی دارد. به علاوه اینکه دیر تر از کیف پارچه ای دچار نفوذ آب می شود. خانم ها از این نوع کیف بیشتر برای دوچرخه سواری و ورزش استفاده می کنند.

شیوه ی بستن کیف کمری:

روش استفاده از کیف کمری | معرفی بهرتین کیف های کمری و دلایل استفاده از آن | فروشگاه تنسر

این کیف ها را می توان با توجه به تیپ و استایل خود به شکل دلخواه روی بدن متصل کرد.

میتوان مثل کوله پشتی به پشت کمر آویزان کرد. یا اینکه با بند کمری شان، آن ها را به کمر آویزان کرد. بعضی از افراد و به ویژه خانم ها ترجیح می دهند این کیف را روی کمر ببندند و به طرف بالای ران آویزان کنند به طوری که روی ران قرار بگیرد. برخی دیگر به خصوص آقایان ترجیح می دهند این کیف ها را جلوی شکم ببندند. شیوه ی بستن شان متفاوت است.

5 نکته طلایی و مهم در انتخاب کیف کمری:

  1. قبل از خرید کیف کمری، کمی با خود فکر کنید، شاید وسایل شما فقط پول و نهایتاً یک موبایل باشد. خب در چنین مواقعی واقعا به کیف کمری نیازی نیست و مشکل شما با یک کیف پول حل شدنی است و موبایلتان را هم می توانید توی جیب خود بگذارید. گاهی وقت ها برعکس، وسایلتان شامل پول و کیف مدارک و موبایل و یکسری وسیله های جاگیر تر می باشد که واقعا درون یک کیف کمری جا نمی شوند و در صورت خرید باید آن ها را با فشار درون کیف کمری جا دهید اینگونه کیف کمری شکل زشتی به خود بگیرد. پس باید اول از همه ببینید که هدف شما از خرید کیف کمری چیست و چقدر وسیله دارید.
  2. کیف کمری هم مثل کوله پشتی و کیف دستی سایزهای مختلفی دارد. گرچه فلسفه ی به وجود آمدن کیف های کمری، کوچک و ساده بودن آن ها در حمل ونقل آن ها بوده و هست اما، سایزهای مختلفی از آن ها تولید می شود. با توجه به جثه ی خود باید کیفی را انتخاب کنیم که زیاد بزرگ و آویزان نباشد. انتخاب کیف کمری خیلی بزرگ و آویزان می تواند چهره ظاهر زشتی به ما بدهد.
  3. جنس کیف های کمری را مد نظر داشته باشید و سعی کنید کیف کمری را خریداری کنید که اصل و اورجینال باشد. این کیف ها قیمت زیاد بالایی ندارند ولی اگر کیف کمری خیلی ارزانی را بخرید بعد از مدتی دچار شل شدگی و آویزان شدگی می شود یا اینکه زیپ های آن دچار خرابی خواهد شد. پس بدانید که هیچ ارزانی بی علت نیست.
  4. مقاومت و جنس بند کیف کمری خیلی مهم است. شاید با خود بگوید که قرار نیست چیزهای سنگین درون آن قرار دهیم ولی بعضی از کیف های کمری حتی اگر چیز سنگینی هم درون آن ها نگذارید پس از مدتی دچار افتادگی و شل شدگی بند می شوند.
  5. زیپ این نوع کیف ها را حتما مد نظر قرار دهید. اگر داشتن نظم و ترتیب پول و مدارک و … برایتان مهم است حتما از کیف کمری دارای چند زیپ استفاده کنید.

سخن پایانی

کیف های کمری اهمیت ویژه ای دارند. استفاده از کیف و کوله های بزرگ گاهی وقت ها دلیل قانع کننده ای ندارد چون برای حمل یک کیف پول و موبایل و پاسپورت، حمل یک کیف بزرگ یا متوسط عاقلانه نیست. می توان با داشتن یک کیف کمری مشکل را حل کرد.

حالا ما برای حل شدن مشکل شما فروشگاه تنسربگ را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه دارای کیف های متنوع کمری و غیر کمری و کوله پشتی های متنوع می باشد که میتوان برای خرید کیف کمری ، خرید کیف تبلت و کلاسری ، خرید کیف نوزاد و… حتما قبل از راهی شدن به سمت خیابان هاو مغازه ها، سری به این آدرس فروشگاهی بزنید

www.tancerbags.com

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/05/26
  • 2814 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ