وقتی که قصد خرید کیف دستی یا دوشی یا  هنگام خرید کوله پشتی برای لپ تاپ مان، یا اینکه یک کیف دستی خوب و شیک بخریم، یا هوس کردیم یک کوله پشتی کوهنوردی یا کیف و کوله مسافرت داشته باشیم، بد نیست یک سرچی در اینترنت انجام بدیم تا با مدل ها و تنوع آن ها بهتر و بیشتر آشنا بشویم و بدانیم جدید ترین های سال کدام هستند. البته همیشه در گیرودار مدل و برند جدید سال بودن زیاد هم خوب نیست اما بهتر است بدانیم با پیشرفت تکنولوژی چه مدل هایی وارد بازار شده اند و تا چه حد می توانند نیاز های ما را رفع کنند.

امروزه اکثر کیف های دستی و کوله پشتی ها ، ویژگی های اولیه و مهم را دارا می باشند. شاید در داشتن یا نداشتن بعضی از قابلیت ها، کمی با هم متفاوت باشند که دقیقا همین تفاوت، مزیت رقابتی آن ها را فراهم می کند. کیف های دستی امروزه دارای بند شانه ای هستند و در بعضی از آن ها یک دوبند شانه ای هم وجود دارد که این یکی از تفاوت برند های مختلف است. یا برای مثال می توان گفت کیف های دستی اکثرا لایه های ضد ضربه دارند ولی در بعضی از مدل ها سیستم ضربه گیر از تکنولوژی aircell ساخته شده است. یعنی در بین لایه های پارچه ای که نقش محافظتی را دارند، هوا وجود دارد که نقش ضربه گیر بودن را بهتر انجام می دهد. ضد آب بودن پارچه های داخلی و بیرونی کیف های دستی هم از دیگر مزایا و نقاط عطف بین مدل های مختلف است.

همین موارد عینا در مورد خرید کوله پشتی لپ تاپ نیز صدق می کند. کوله پشتی های کوهنوردی و مسافرتی و حتی مدرسه ای هم دارای مزایای رقابتی و قابلیت های متفاوتی هستند.

با پیشرفت تکنولوژی بخصوص در سال های 2019 و2020 به بعد،  شاهد ظهور کیف های دستی و کوله پشتی هایی هستیم که پیشرفت تکنولوژی در آن ها موج می زند. در این مقاله سعی می کنیم یک سری از کیف های دستی و کوله پشتی های جدید را مورد بررسی قرار دهیم. البته مدل ها و برند های دیگری به جز موارد ذکر شده هم در بازار وجود دارند که برشمردن آنها شاید در ده ها و صد ها مقاله ی دیگر هم نگنجد. به ناچار مدل و برند های مطرح و محدودی را مورد بررسی قرار می دهیم:

برترین کیف های دستی 2020 :

کیف سه کاره تنسر مدل کاریو :

کیف سه کاره تنسر مدل کاریو | پر فروش ترین کیف های جدید در سال 2020 | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

این مدل از کیف های تنسر جزو پر فروش ترین کیف های موجود در بازار است. این کیف سه کاره از با کیفیت ترین کیف های موجود در بازار است.

کیف لنوو مدل PRC-5 :

پر فروش ترین کیف های لنوو | پر فروش ترین کیف های جدید در سال 2020 | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

کیف های لنوو مدل های متنوعی دارند . هر بار شرکت لنوو با تولید یک لپ تاپ جدید، سعی در ارائه ی یک کیف دستی هم می کند.

یکی از نقاط قوت این مدل قیمت، مقرون به صرفه بودن آن است ولی نقطه ضعف آن داشتن زیپ پلاستیکی است. این مدل برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچی گزینه ی خوبی می باشد.

کیف کت CAT:

کیف کت مدل CA121:

پر فروش ترین کیف های cat کت | پر فروش ترین کیف های جدید در سال 2020 | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

این مدل از کیف های دستی برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچ مناسب است و وزنی معدل 900 گرم دارد. جنس کیف از بلیزر خارجی است و محافظ لپ تاپ حبابی دو طرفه دارد. 3 جیب خارجی دارد و دو محفظه ی اصلی.

کیف کت  مدل LB202:

جنس این  کیف  از بلیزر خارجی است. جای محافظ لپ تاپ و تبلت را با هم دارد. این کیف سه کاره می باشد. هم میتوان آن را به عنوان کیف کولی استفاده کرد و هم کیف دوشی و کیف دستی. دارای سوکت پاور بانک و هندز فری نیز می باشد. وزن این کیف حدودا 1750 گرم است که کمی سنگین به نظر می رسد و برای لپ تاپ های 15 تا 17 اینچ گزینه ی مناسبی است.

کیف کت  مدلM-02:

این مدل بسیار سبک، شیک و زیبا می باشد. مناسب لپ تاپ های 13 تا 15 اینچی است. و دسته های مخفی آن قابلیت کوله پشتی شدن را دارند.

کیف کت  مدل BR8715 :

 وزن این کیف نه زیاد سنگین است و نه زیاد سبک. برای لپ تاپ های 15.6 اینچی طراحی شده است و بهتر است لپ تاپ های کوچکتر در آن حمل نشود تا از آسیب به لپ تاپ جلوگیری شود.

کیف های HANDRY:

این مدل از کیف ها در عین حال که کارایی معمولی دارند، قیمت شان کمی بالا است ولی در عوض به لحاظ ظاهری شیک و با دوام هستند

برترین کوله پشتی های 2020 :

کوله پشتی ها طیف وسیع تری را شامل می شوند. مثلا کوله های لپ تاپ، کوله پشتی های مدرسه ای، کوله پشتی مسافرتی، کوله پشتی های کوهنوردی که هر کدام مدل های فراوانی را دارند و ما به اختصار چند مورد را که در سال 2020 بیشترین فروش و محبوبیت را داشته اند، بررسی می کنیم.

خرید کوله پشتی نووا:

پرفروش ترین کوله پشتی تنسر مدل نووا | پر فروش ترین کیف های جدید در سال 2020 | فروشگاه کیف تنسر

این کوله پشتی که یکی از با کیفیت ترین محصولات برند تنسر است، به دلیل کیفیت بالا و قابلیت هایی بالایی که دارد به فروش ترین کوله پشتی هاتبدیل شده است.

کوله پشتی لپ تاپ پی یرگاردین مدل505:

پر فروش ترین کوله پشتی های پیر گاردین | پر فروش ترین کیف های جدید در سال 2020 | فروشگاه تنسر

این مدل از محصولات اورجینال و اصلی شرکت پی یر گاردین می باشد که سطح محافظت و ضربه گیر بالایی دارد و ضد آب می باشد. همچنین دارای محفظه ی اصلی برای نگهداری لپ تاپ های 15.6 تا 16.4 است. در کنار آن نیز می توان از جایگاه و محفظه ی مخصوص تبلت که روی آن طراحی شده است هم استفاده کرد.

کوله پشتی لپ تاپ مدل hard shell:

پرفروش ترین کوله پشتی لپ تاپ مدل hard shell | پر فروش ترین کیف های جدید در سال 2020 | فروشگاه تنسر

اگر یک کیف لپ تاپ با قابلیت ضد ضربه ی قوی نیاز داشته باشیم به طوریکه ضد آب نیز باشد و درون آن نیز طبقه بندی شده و منظم باشد، محصولات شرکت hard shell را پیشنهاد میکنیم . در عین حال نرم و سبک و راحت هستند.

 

کوله پشتی کوهنوردی دیوتر مدل Aircontact 002:

کوله پشتی کوهنوردی دیوتر مدل Aircontact 002 | پر فروش ترین کیف های جدید در سال 2020 | فروشگاه تنسر

این کوله پشتی بسیار پر فروش است و جزء چند برند مطرح و جدید می باشد. حجم آن تقریبا 80 لیتر است. استخوان بندی این کوله پشتی از جنس آلومینیوم می باشد که وزنی سبک ولی محکم و مقاوم دارد. برای کوهنوردی و طبیعت گردی بسیار مناسب می باشد. همچنین دارای جاهای مخفی و زیپ های متعدد است.

کوله پشتی کوهنوردی فیروپلاس:

این کوله پشتی بسیار دقیق و کارآمد تولید شده و حجم آن 60 لیتر می باشد.بند های آن طبی و دارای عرق گیر پشتی می باشد و برای استفاده بسیار راحت می باشد. دو جیب در کناره و یک جیب روی کوله پشتی قرار دارد. همچنین چهار جیب در جلوی آن طراحی شده است. استوک های زیر این کوله پشتی زمانی که آن را روی زمین می گذاریم، تعادل خود را به خوبی حفظ می کند.

کلام آخر

کوله پشتی ها و کیف های دستی، فقط  به مدل های فوق الذکر، محدود نمی شوند. به طور قطع برند ها و مدل های بیشتری هستند که در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشند. مثلا کوله پشتی های هوشمند که کم کم جای کوله پشتی و کیف های دستی را می گیرند.

اگر واقعا به دنبال یافتن کیف دستی و کوله پشتی های جدید و متنوع می گردید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کیف و کوله های شرکت تنسر بگ می باشد. این وبسایت با دارا بودن تعداد زیادی کیف دستی و کوله پشتی، می تواند نیاز شما را پاسخگو باشد. فقط کافیست “تنسربگ”    را در گوگل سرچ کنید یا به آدرس وبسایت آن به نشانی www.tancerbags.com مراجعه کنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/05/11
  • 2053 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ