همگی ما برای خرید یک کیف لپ تاپ مناسب دچار سردرگمی می شویم و نمی دانیم که چه نوع کیفی می تواند به خوبی از لپ تاپ ما محافظت کند.

ویژگی های مختلفی وجود دارد که تضمین کننده خرید کیف لپ تاپ مطمئن می باشد و به خوبی می تواند از لپ تاپ ما در برابر ضربات احتمالی محافظت کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از این ویژگی ها را برای شما بیان کنیم که با استفاده از آن می توانید یک کیف لپ تاپ مناسب تهیه کنید.

ویژگی های یک کیف لپ تاپ استاندارد

ویژگی های یک کیف لپ تاپ استاندارد | نکاتی مهم که باید قبل از خرید کیف لپ تاپ بدانید | فروشگاه تنسر

 

  • جنس

از مهم ترین مواردی که باید هنگام خرید یک کیف لپ تاپ به آن توجه کنید جنس آن می باشد. جنس کیف باید به صورتی باشد که در برابر آب مقاوم باشد و یا به عبارتی ضد آب باشد تا بتواند از وسایل الکترونیکی مثل لپ تاپ محافظت کند.

معمولاً کیف هایی که جنس آن ها از برزنت می باشد و یا الیاف پلی استر در برابر آب مقاوم هستند و نسبت به دیگر جنس ها کیفیت بهتری دارند.

  • مقاومت دسته و بند ها

دسته و بند های کیف از نقاط تحت فشار می باشند و به همین دلیل باید مقاومت بالایی داشته باشند. در هنگام خرید کیف دستی و دوشی به مقاوم سازی آن توجه کافی داشته باشید.

 

  • ضربه گیر

ضربه گیر کیف لپ تاپ | نکاتی مهم که باید قبل از خرید کیف لپ تاپ بدانید | فروشگاه تنسر

از اصلی ترین ویژگی های یک کیف لپ تاپ با کیفیت و استاندارد وجود ضربه گیر در آن می باشد. ضربه گیر موجود در داخل کیف با جذب ضربه ها باعث می شود که وسایل شما از هر گونه آسیبی در امان باشد.

همچنین یک نوار کشی در داخل کیف های لپ تاپ بایستی وجود داشته باشد تا با فیکس کردن لپ تاپ و وسایل شما در جای خود مانع از افتادن آن ها بشود.

 

  • اسفنج های بدنه کیف

اسفنج ها از مواردی محسوب می شوند که با چشم قابل رؤیت نمی باشند و شما در هنگام خرید یک کیف لپ تاپ می توانید با لمس بدنه کیف از ضخامت و وجود آن اطمینان حاصل کنید.

اسفنج های موجود در بدنه کیف علاوه بر حفاظت بیشتر از وسایل، باعث شکل دهی و حالت خوب کیف می شوند.

 

کلام آخر

متأسفانه کیف های موجود در بازار ویژگی های استاندارد ندارند و از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.

در برخی از کیف های موجود در بازار از ضربه گیر های مناسب استفاده نشده و یا حتی اسفنج با کیفیت و دارای ضخامت مناسبی را استفاده نکرده اند که باعث می شود آسیب های زیادی به وسایل شما وارد شود.

 

فروشگاه تنسر با ارائه کیف های مختلف علاوه بر کیفیت می تواند حفاظت از وسایل شما را نیز تضمین کند. ما در مجموعه تنسر توانسته ایم با مهارت و دانش متخصصان، ضربه گیر ها و اسفنج هایی استاندارد را برای کیف ها تولید و طراحی کنیم که باعث جلب رضایت شما عزیزان می شود. این ویژگی فقط مختص به کیف های لپ تاپ نیست بلکه در مورد کیف های دیگر مثل کیف دانشجویی هم صدق میکند پس در هنگام خرید کوله پشتی دانشجویی به این نکته توجه کنید که قابلیت حمل لپ تاپ داشته باشید چون امکان دارد بعدا بخواهید با آن لپ تاپتان را به دانشگاه ببرید

 

کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بازدید از مدل های مختلف کیف های تنسر به وب سایت www.tancerbags مراجعه نمایید.

 

با به اشتراک گذاشتن نظرات و پیشنهادات خود ما را در مسیر ارائه محصولات بهتر راهنمایی کنید.

 

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/12/26
  • 1851 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ