کوله پشتی هوشمند و جدید یا همان SMART BACKPACK)) نوع جدیدی از کوله پشتی های ساخت دست بشر است. این کوله پشتی ها نوعی کوله پشتی فناورانه محسوب می شوند. حمل و نقل کتاب و یک سری از وسایل شخصی، حمل لپ تاپ، حمل وسایل مورد نیاز باشگاه ورزشی یا حتی کتاب و دفتر کودکان و لباس برای مسافرت، همه و همه نیازمند کیف و کوله پشتی خوب و جدید می باشند. بعد از ظهور کیف و کوله پشتی های ساده که با داشتن قابلیت هایی چون بند و دسته و بند کمری و یا قابلیت ضد آب بودن و بسیاری از ویژگی های دیگر، مورد توجه همه  قرار گرفته بود، هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و تغییر شکل داده شدن نیازهای مصرف کنندگان، کیف ها و کوله پشتی های هوشمند ظهور کرده اند و کم کم در حال گرفتن گوی سبقت از کوله پشتی های ساده هستند.

کوله پشتی های فناورانه یا هوشمند نوعی از هزاران کوله پشتی هایی هستند که نیازهای روزمره ی مشتریان خود را برطرف می کنند. مثلا فرض کنید شما  مسافتی طولانی را در سفر باشید و باتری گوشی یا لپ تاپ تان تمام بشود در این صورت باید چکار کنید؟ چاره ای ندارید جز اینکه خودتان را به یک پریز برق برسانید یا اینکه باید از شاژرهای جیبی استفاده کنید که آن هم محدودیت باتری و انرژی دارد. این مشکل و دغدغه در مدل های جدید و امروزی رفع شده است. با قرار گرفتن باتری انرژی خورشیدی دراین نوع از کوله پشتی ها دیگر نیازی به پریز برق نخواهید داشت و به راحتی از آن استفاده می کنید. البته این فقط یکی از قابلیت های این کوله پشتی ها است. قابلیت های متنوع دیگری نیز دارند که به اختصار در مورد آنها توضیح خواهیم داد:

قابلیت های کوله پشتی هوشمند و فناورانه

کوله پشتی های جدید و هوشمند | معرفی کوله پشتی هوشمند، و بررسی هر کدام | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

  1. همانطور که اشاره کردیم یکی از قابلیت های کوله پشتی های هوشمند، داشتن باتری خورشیدی است. شارژر خورشیدی که در این کوله پشتی های هوشمند وجود دارد نیاز شما را به برق برطرف می کند. زمانی که شما در حال راه رفتن با این مدل هستید یا حتی مدل های فناورانه را در جایی زیر نور خورشید گذاشته باشید، این کوله پشتی انرژی خورشیدی را در خود ذخیره می کند تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده کنید.
  2. گاهی وقت ها که در مسافرت هستید یا مثلا در هنگام کوهنوردی یا پیک نیک ، نیازمند یک درب بازکن بطری هستید.این نیاز در کوله پشتی های هوشمند برای شما برطرف شده است و درب بازکن فوری دارد و این قابلیت کوله پشتی های هوشمند خالی از لطف نیست.
  3. کابل یو اس بی برای پاور بانک و وسایل دیگر نیز از امکانات دیگر این نوع از کوله پشتی های جدید می باشد.
  4. جیب های مخفی برای قرار دادن تبلت یا پاور بانک و موبایل در این کوله پشتی ها به گونه ای طراحی شده است که ما را از حمل کیف دستی یا پولی و حتی موبایل و تبلت و لپ تاپ بی نیاز می کند. همچنین این مورد متواند انتخاب خوبی برای خرید کوله پشتی لپ تاپ شما باشد
  5. قفل ویژه و هوشمند برای زمانی که در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد قرار داریم.
  6. بعضی از کوله پشتی های جدید و هوشمند مجهز به سنسور های حرارتی هستند که جریان هوا داخل کوله پشتی را روی نمایشگر نشان می دهند.شاید دمای زیاد گرم یا زیاد سرد برای خوراکی های شما یا لپ تاپ شما که در کوله پشتی قرار دارد مناسب نباشد. این قابلیت خیال شما را راحت تر می کند.
  7. یکی از امکانات این کوله پشتی های هوشمند و جدید، داشتن GPS می باشد. فرض کنید در یک خیابان در حال رفتن هستید که یک کیف قاب برای شما را به سرقت می برد. اگر کوله پشتی شما هوشمند یا به اصطلاح فناورانه نباشد، راهی به جز گرفتن دزد و یا گذشتن از خیر کوله پشتی ندارید. اما در صورت داشتن یکی از این مدل ها می توانید به راحتی از روی GPS آن را رد یابی کنید. یا حتی بارها پیش آمده است که در مکانی مثل فروشگاه ها یا فرودگاه، دوست خود را گم کرده باشید و دسترسی به تلفن همراه نداشته باشید. اگر از کوله پشتی ساده و قدیمی استفاده می کنید راهی ندارید جز اینکه بروید و دوستتان را از پشت بلند گوی فرودگاه صدا بزنید تا بتوانید او را پیدا کنید. اما این موارد با داشتن قابلیت GPS این مشکل را حل کرده اند.
  8. کوله پشتی های جدید هوشمند ضد آب و ضد نفوذ رطوبت هستند. همچنین ضد ضربه و آسیب دیدگی می باشند و این امکان از طریق تکنولوژی پیشرفته ی روز دنیا یعنی (AIRCELL) انجام شده است.
  9. کنترل کودکان در راه مدرسه و یا خیابان و دیدن علائم رانندگی و حتی درخواست تاکسی از دیگر قابلیت های کوله پشتی های هوشمند می باشد.

کوله پشتی هوشمند | معرفی کوله پشتی هوشمند، و بررسی هر کدام | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

جدید ترین کوله پشتی های هوشمند ساخت دست بشر

 

جدیدترین کوله پشتی های هوشمند دارای یک صفحه نمایشگر بزرگ پشت خود هستند که کوله پشتی را به یک تابلوی الکترونیکی تبدیل می کند.

دقیقا چیزی شبیه به تابلوهای ال ای دی تبلیغاتی فروشگاه ها و مغازه ها. کوله پشتی های هوشمند ((PIX از این نوع هستند. با اندکی فکر می توان فهمید که این امکان چقدر هیجان انگیز و کاربردی است. کوله پشتی های فناورانه ای مثل اسمارت بگ هم نیز وجود دارند که می توان لپ تاپ را در آن قرار داد و لپ تاپ در آن شارژ می شود. همچنین داشتن اسپیکر بلوتوث از دیگر قابلیت های این مدل های جدید است.

آخرین دستاورد محققان و مخترعین ژاپنی در تولید کوله پشتی های هوشمند و فناورانه

هر روز شاهد ظهور اختراعات زیادی در دنیای فناوری های دیجیتال هستیم. ژاپنی ها و آمریکایی ها ثابت کردند که بیش از بقیه در این عرصه فعال هستند. در آخرین اختراع ژاپنی ها، تعدادی از دانشجویان این کشور با تشکیل یک استارتاپ توانستند کوله پشتی هوشمند و فناورانه با قابلیت پرش در دنیای واقعیت افزوده طراحی کنند. کوله پشتی شناور( LUNAVITY ) در یک فستیوال رونمایی شد که قابلیت پرش تا دو الی سه برابر بیشتر از حد معمول برای یک انسان را فراهم می کند. این جدیدترین دستاورد در زمینه ی کوله پشتی های هوشمند و فناورانه می باشد. البته هنوز مشخص نیست که این کوله پشتی به تولید انبوه برسد یا خیر و حتی از نظر قیمتی هم فعلا خبری منتشر نشده است. اما بنظر نمی رسد که قیمت پایینی داشته باشد. در کل کوله پشتی های هوشمند قیمت پایینی ندارند البته امکانات کمی هم ندارند. پس ارزش خریدن را دارند.

شما می توانید با مراجعه به سایت تنسر انواع کیف، کاور تبلت و کوله پشتی با کیفیت را مشاهده کنید و می توانید اطلاعات کاملی از هر محصول را مطالعه نمایید.

برای خرید کوله پشتی تنسر کلیک نمایید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/04/21
  • 2588 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ