کامپیوترهای خانگی (pc) قابلیت جابجایی ندارند ولی با تولید روز افزون لپ تاپ ها، این قابلیت ایجاد شده است. پس برای جابجایی آن باید فکری کرد.

لپ تاپ یکی از وسایل گران قیمتی است که هر کدام از شما ممکن است داشته باشید. نه تنها از لحاظ قیمتی برای شما مهم و با ارزش است، بلکه بخاطر داشتن اطلاعات شخصی می تواند مهم تر هم باشد. پس باید از آن به گونه ای محافظت کنید تا آسیبی به آن نرسد. کیف های دستی  و  کوله های دوشی، دو نوع از محافظت کننده های پر طرفداری می باشند که برای دوری از آسیب های احتمالی به لپ تاپ به کار می روند.

همیشه روش های مختلفی برای حمل وسایل در گذر زمان استفاده می شده است. روزگاری با کیف و ساک دستی ، هم اکنون با کیف مخصوص و خرید کوله پشتی، و در آینده ای نه چندان دور حمل و نقل با کیف ها و کوله های هوشمند انجام خواهد شد.

کوله پشتی لپ تاپ با کیفیت | چند راه و پیشنهاد عالی در انتخاب مناسب ترین کوله پشتی لپ تاپ | تنسر

مقایسه کیف دستی و دوشی برای لپ تاپ

خرید کیف دستی و دوشی یا کوله پشتی؟ کدام یک را ترجیح می دهید؟

این سوالی است که خیلی از خریداران لپ تاپ در ذهن خود دارند. گاهی وقت ها بین این دو گزینه گیر می کنند و نمی توانند تصمیم درستی بگیرند. حتی با ساعت ها وقت صرف کردن در فروشگاه ها و سایت های اینترنتی، باز هم نمی توانند تصمیم قاطعی در این مورد بگیرند.

ولی با همه ی این دردسرها، انتخاب و خریدن یک کیف یا کوله دوشی مناسب، کار سختی بنظر نمی رسد. در واقع باید گفت هر کدام از این ها برای جا و مکان خاصی طراحی شده اند و کاربرد خاص خود را دارند.

در این قسمت از مقاله سعی می کنیم کیف و کوله پشتی را مورد مقایسه قرار دهیم تا شاید بتوانید کمی در تصمیم گیری خود، بهتر عمل کنید:

  • در طراحی و ساخت کیف ها معمولا حجم آن ها را خیلی بالا در نظر نمی گیرند چون به صورتی حمل می شوند که قرار است فقط یک لپ تاپ در آن جای بگیرد. شاید بتوان در کنار آن دو سه تا خودکار و یک موس هم جا داد. در کل فضای کمتری نسبت به کوله پشتی ها و کوله دوشی لپ تاپ دارند. اما با دیدن کوله پشتی لپ تاپ، در وهله ی اول، بیشترین چیزی که در چشم شما پدیدار می شود، جادار بودن آن است. می توانید به غیر از خود لپ تاپ و موس، اسپیکر و یکسری وسایل جانبی لپ تاپ را هم در آن جای بدهید.

کیف دستی لپ تاپ | چند راه حل و پیشنهاد عالی برای انتخاب مناسب ترین کیف لپ تاپ | فروشگاه تنسر

  • وجود بند برای انداختن کیف روی شانه، یکی از ویژگی های کیف لپ تاپ می باشد اما فقط می توانید آن را به شانه ی خود آویزان کنید. اگر لپ تاپ شما سنگین باشد یا به لحاظ جثه ی فیزیکی توانایی حمل روی شانه ی خود را نداشته باشید، شانه ی شما آسیب می بیند. بهترین گزینه در چنین مواقعی استفاده از دسته ی کیف می باشد. اما با کمی راه رفتن دست های شما نیز خسته می شوند و باید کیف را به زمین بگذارید یا دوباره روی شانه ی خود بگذارید که این حرکات در نهایت شما را از کیف بیزار می کند. اما کیف های دوشی و کوله پشتی ها این چنین نیستند. استفاده از کوله پشتی سبب می شود فشار و سنگینی کوله،  بین شانه ها تقسیم شود. همین یک ویژگی ساده می تواند علاقه مندی مصرف کنندگان را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. با یک حساب سرانگشتی و یک آمارگیری ساده از بازارها و سایت های فروشگاهی  در زمینه ی فروش کیف و کوله پشتی لپ تاپ متوجه می شوید که همیشه فروش کوله ها خیلی بالاتر از کیف ها می باشند.
  • کیف های حمل لپ تاپ از جنس های متنوعی تولید می شوند. مثلا چرم طبیعی یا مصنوعی که اگر از نوع طبیعی باشد ضد آب است و از نظر قیمت بسیار بالاست. برخی از کیف های لپ تاپ از جنس برزنت و لایه های پارچه ای ساخته می شوند. در طراحی بیشتر کوله پشتی ها از پارچه های برزنت چند لایه و ضد آب استفاده می شود. البته این بدان معنی نیست که تمام کوله پشتی ها ضد آب باشند. ولی اغلب، قابلیت ضد آب بودن را دارند.
  • وجود جیب های متعدد و مخفی در کوله پشتی ها به نسبت کیف ها بیشتر است. کوله پشتی ها دوبند محکم و مقاوم برای بستن روی شکم دارند تا فشار اضافی را از روی شانه بردارند اما کیف ها فاقد این بند ها هستند.
  • خرید کیف لپ تاپ با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند اما همیشه قیمت های مناسب تری نسبت به کوله پشتی ها دارند. کوله پشتی ها اغلب به دلیل ضد آب بودن و داشتن حجم و فضای بیشتر، قیمت بالاتری نسبت به کیف دارند.

نمای کیف دستی لپ تاپ پر از وسایل |چند راه و پیشنهاد عالی برای انتخاب مناسب ترین کیف لپ تاپ | تنسر

ویژگی های یک کیف با کیفیت برای لپ تاپ:

هر کدام از کیف ها و کوله های مخصوص به لپ تاپ دارای ویژگی های خاصی هستند که با توجه به آن ویژگی می توان گفت کدام یک در کجا و چرا مناسب است. بزرگترین مزیت کوله های پشتی نسبت به کیف های دستی، تقسیم مساوی فشار روی شانه ها می باشد. با توجه به جثه و فیزیک بدنی هرکس قابلیت تنظیم دارند. به هنگام استفاده از آن ها فشار و دردی را روی کمر احساس نخواهد شد.

کوله پشتی مناسب همیشه باید با وزنی معادل 5 تا 10 درصد وزن بدن استفاده کننده باشد. کمتر یا بیشتر از آن به شانه ها و کمر فشار وارد می کند. داشتن بند های زیرین و در پهلوی کوله پشتی لپ تاپ می تواند به تقسیم فشار مناسب کمک بیشتری بکند. وجود این بند ها که اغلب به دور شکم بسته می شوند مقداری از وزن کوله دوشی را به لگن وارد می کند تا فشار اضافی از روی شانه برداشته شود.

شاید گفتن اینکه کوله پشتی بهتر است یا کیف کمی غیر حرفه ای بنظر برسد اما هر کس با توجه به تجربه ی شخصی یا تحقیقی که در این مورد کرده باشد می تواند نظر بدهد که کدام یک مناسب تر است. آنچه از منظر علم پزشکی مهم و ضروری است، عدم آسیب به شانه و کمر است که در این راستا پزشکان همیشه کوله پشتی را پیشنهاد می دهند. اگر از دیدگاه فروش هم بخواهیم این مهم را مورد بررسی قرار دهیم، متوجه می شویم که فروش کوله پشتی ها بالاتر است. اما درآخر انتخاب با شماست که کدام یک را ترجیح می دهید.

اگر واقعا تصمیم به خریدن یک کیف دارید و آن را به کوله پشتی ترجیح می دهید، توجه به ویژگی هایی نظیر داشتن بند شانه ای، مقاومت بالا و سبک بودن، ضد آب بودن، قیمت مناسب و برخی دیگر از قابلیت ها، حتما شما را در انتخاب کیف مناسب یاری خواهد کرد.

در نهایت به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید کیف دستی یا خرید کولی پشتی خود، می توانید به فروشگاه کیف و کولی پشتی تنسر مراجعه کنید و با بررسی کیفیت فوق العاده و قیمت کم نظیر کیف ها و کوله پشتی های ما شگفت زده شوید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/04/28
  • 2140 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ