جامدادی از اکسسوری های مورد نیاز و ضروری یک دانش آموز به شمار می رود. وای به حال وقتی که دانش آموزی در کیف خود مداد و پاک کن و تراش و ابزارهای نوشتاری خود را رها کند. نه تنها چهره ی زشتی خواهد داشت بلکه اعصاب دانش آموز را بهم می ریزد. خرید جامدادی تنسر مدل TJ03 انتخاب خوبی برای نظم دادن به این شلوغی در کیف دانش آموزان است.

 

اگر بخواهیم تک تک مدل ها و برندهای جامدادی های بازار ایران را نام ببریم، مطمئن باشید هم از حوصله ی شما خارج است و هم در یک مقاله نمی توان آن ها را گنجاند. آنقدر مدل ها و جنس های گوناگون در بازار موجود است که می توان گفت کمتر کسی وجود خواهد داشت که یک مدل را نپسندد. افراد خوش سلیقه همیشه دنبال جنس و شکل شیک و پیک می گردند. جامدادی های پارچه ای این امکان را به وجود آورده اند که بتوان با دوختن یا چسباندن شکل های مورد نظر که در ذهن کودک و دانش آموزان است برای آن ها لذت به وجود آورد.خرید  جامدادی هایی که از جنس پارچه هستند مزایای زیادی دارند. از جمله می توان به ارزانتر بودن آن ها نسبت به دیگر اجناس اشاره کرد. اگر بخواهید یک جامدادی چرمی یا یک جامدادی پلاستیکی را با جامدادی پارچه ای مقایسه کنید،

قیمت آن ها تفاوت از زمین تا آسمان دارند. گاهی وقت ها می توان جامدادی پارچه ای را با دو سه تکه پارچه ( نه الزاما پارچه ی نو و دست اول ) از روی یک مدل دوخت و یک زیپ روی آن گذاشت و یک جامدادی شیک درست کرد. پس می بینید که نه کار سختی است و نه قیمت زیاد بالایی دارد. در طول تاریخ جامدادی ها دستخوش تغییرات زیادی شده اند. مثلا در گذشته شاید یک لیوان استوانه ای ساده که درون آن قلم و پر عقاب می گذاشتند را جامدادی تلقی می کردند. اما رفته رفته این تغییرات زیادتر شد. حتی در صدها سال پیش جامدادی ها و کیف های کوچک که ابزار نوشتن در آن گذاشته می شد نیز با جنس پارچه و چرم وجود داشت. امروزه می توان با انواع پارچه، جامدادی های زیبا و جذابی را در بازار پیدا کرد یا اقدام به دوخت آن کرد. جامدادی های پارچه ای معمولا از چند نوع پارچه ی محدود می باشند که در بازار وجود دارند. اگر جنس پارچه ی خاصی غیر از این ها مد نظرتان باشد، باید خودتان اقدام به دوختن آن کنید. این پارچه ها معمولا یا برزنت هستند یا نمد و یا پارچه های پلی استر و کتان و نهایتا پارچه های چرمی که هم مصنوعی و هم طبیعی هستند و بسته به انتخاب و سلیقه ی شما دارد.

جامدادی پارچه ای | راهنمای خرید جامدادی های پارچه ای | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

 

انواع جامدادی های پارچه ای در بازار

  • جامدادی های چرمی:

این جامدادی ها بیشتر برای نگهداری از قلم و خود نویس های یادگاری و گران بها استفاده می شوند. جنس آن ها از چرم مصنوعی یا حتی طبیعی هم می تواند باشد قیمت آن نیز بالاست. اگر در بازار جامدادی چرمی تهیه کردید ولی از شکل و ظاهر آن خوشتان نیامد می توانید با چند تکه چرم خودتان آن را بدوزید. الگو و مدل های مختلف آن در اینترنت نیز وجود دارد.

  • جامدادی های پلی استر و کتان:

این جامدادی ها از نوع پارچه ی کتانی هستند و برای اینکه الیاف به کار رفته در آن ها از مقاومت خوبی برخوردار شوند و ضد آب باشند، پلی استر در آن به کار می رود. جامدادی های تنسر نیز با همین جنس تولید شده اند و در فروشگاه اینترنتی تنسر موجود می باشند که می توانید از آن ها دیدن کنید.

جامدادی نمدی | راهنمای خرید جامدادی های پارچه ای | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

  • جامدادی های نمدی:

نمد یکی از آن پارچه های زیبا و پر طرفدار در بین دختر های دانش آموز و دانشجویان است. مدل های متنوع و زیبایی از این جنس در بازار وجود دارند اما تهیه ی آن در منزل بسیار راحت است که نحوه ی ساخت آن در دیگر مقالات تنسر ذکر شده است.

  • جامدادی های “پارچه ای”:

    تا به اینجا صحبت از جامدادی های پارچه ای بود و گفته شد که از جنس برزنت ویا کتان و چرم می توان جامدادی های پارچه ای تهیه کرد اما یک نوع جامدادی پارچه ای وجود دارد که همگی آن را دیده اید و قطعا از آن خاطره دارید. جامدادی پارچه ای ساده ای که مادرها برای بچه هایشان با پارچه های ساده درست می کردند و یک زیپ یا دکمه ی ساده به آن نصب می کردند. این جامدادی ها اوج خلاقیت مادرانه بود برای فرزندانی که از تجمل به دور بودند و همه چیز را با سادگی و دلی شاد می خواستند. این روزها این نوع جامدادی ها دیگر به خاطرات نوستالژیک پیوسته اند.

 

10 نکته ی طلایی در انتخاب یک جامدادی پارچه ای

برای خرید جامدادی های پارچه ای همان قدر باید وقت بگذارید که قرار است برای یک کفش یا پالتو وقت بگذارید. ما 10 نکته ی طلایی را برایتان ذکر می کنیم تا همیشه مد نظر قرار دهید:

  1. هرگز کیفیت یک جامدادی را فدای قیمت نکنید.
  2. جامدادی پارچه ای هر چقدر هم که زیبا باشد ولی اگر ضد آب نباشد یا پارچه ی داخلی آن از آستر ضد آب نباشد، بدرد نمی خورد و پولتان را هدر داده اید.
  3. جامدادی، جای مداد و ابزار نوشتن است. بعضی از خانم ها عادت دارند لوازم آرایشی خود را در آن بریزند که ممکن است وسایل تیز و برنده در آن بگذارند. این کار باعث پاره شدن جامدادی می شود.
  4. اگر جامدادی پلی استر و کتان تهیه کنید خیلی به نفع شماست چون ضد آب بوده و قابلیت شست و شو دارد.
  5. سعی کنید جامدادی سبک بخرید تا حمل آن برای دانش آموز راحت باشد.
  6. ابعاد مناسب و استاندارد یک جامدادی برای دانش آموزان به این صورت است: طول 5 تا 7 اینچ، ارتفاع 2.5 اینچ
  7. اگر از مدل های جامدادی پارچه ای در بازار خوشتان نمی آید، می توانید الگوی این جامدادی ها را از اینترنت گرفته و خودتان بسازید. روی آن نیز از طرح و شکل های مختلف می توانید بدوزید فقط سعی کنید پارچه ای که انتخاب می کنید حتما نمد پشمی باشد و یا پارچه ای که نفوذ پذیری آب به آن کمتر باشد.
  8. در شست و شوی یک جامدادی سعی کنید خیلی مراقب الیاف آن باشید. هرگز با دست آن را چنگ نکنید.
  9. جامدادی ها می توانند یک خاصیت تشویقی برای دانش آموزانی داشته باشند که دل به درس نمی دهند. پس سعی کنید جامدادی پارچه ای شیک و زیبایی برای آن ها تهیه کنید.
  10. هرگز در یک جامدادی، خودکار های آسیب دیده یا جوهر و دوات نگذارید.

 

کلام آخر

جامدادی پارچه ای | راهنمای خرید جامدادی های پارچه ای | فروشگاه کیف و کوله پشتی تنسر

برای خریدن یک جامدادی هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. به خصوص برای دانش آموزان که جامدادی جزء ضروریات آن ها به شمار می رود. باید جامدادی انتخابی شما مقاومت بالایی داشته باشد. جامدادی های پارچه ای پلی استر و کتان و الیاف، جزء بهترین جامدادی های پارچه ای بوده و خرید هایی چون خرید جامدادی ، خرید کوله پشتی ، خرید کیف دوش مسنجر ، خرید اکسسوری و… را از فروشگاه تنسربگس به راحتی و با قیمتی مناسب انجام دهید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/09/20
  • 3530 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ