وقتی صحبت از مدیر و مدیریت می شود در فکر ما شخصی مجسم می شود که خیلی ظاهر شیک و موجه و ست شده ای دارد. همیشه مدیران را با یک کیف چرمی تصور می کنیم که تصوری کاملا درست است. یکی از وسایلی که مدیران همیشه همراه خود دارند، کیف دستی مدیریتی است. کیف مدیریتی برای یک مدیر حکم یک کیف دستی برای خانم ها را دارد اهمیت این دو تقریبا در حد هم می باشد اگر یک خانم از کیف دستی خود بتواند بگذرد، از یک مدیر هم می توان انتظار داشت که از کیف مدیریتی خود بگذرد.

کیف های مدیریتی به گونه ای تولید می شوند که نه خیلی بزرگ و سنگین هستند و نه خیلی سبک و کوچک. سایز این کیف ها معمولا در حد یک کیف متوسط است که برای حمل چند کاغذ و مدارک و چند خودکار یا کارت بانکی و این جور چیزها که مورد نیاز مدیران می باشد به کار می رود. بعضی از آن ها جای مخصوصی برای تبلت نیز دارند و مدیران می توانند تبلت یا مک بوک خود را با آن حمل کنند. در گذشته کیف های سامسونت به عنوان کیف مدیریتی شناخته می شدند و مدیران علاقه مند بودند تا کیف سامسونت داشته باشند اما یکی از مشکلات همیشگی کیف های سامسونت نداشتن جاهای تفکیک شده بود. به همین خاطر تولیدکنندگان به تولید کیف های دستی چرمی روی آوردند که جاهای تفکیک شده ی خوبی در آن قرار داشت. به طور کلی خرید کیف مدیریتی با تفاوت اندکی مثل خرید کیف اداری میباشد

امروزه کیف های مدیریتی از جنس های دیگری نیز تولید می شوند که طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهند. برای مثال کیف های دستی مدیریتی با جنس برزنت یا کتان هم وارد این عرصه ی رقابت شده اند. کیف دستی مدیریتی با جنس چرم طبیعی و دست دوز نیز در بازار وجود دارد که البته به ندرت یافت می شود و طرفداران آن مدیران خاص پسند هستند و به لحاظ قیمت نیز گران هستند.

اگر شما هم به دنبال یک کیف دستی مناسب برای پست مدیریتی خود هستید باید بدانید که این کیف ها ویژگی هایی دارند که ممکن است زیبایی و ظاهر آن در لحظه ی اول باعث شود تا کارایی آن را فراموش کنید. ما در این مقاله سعی کردیم شما را از این ویژگی ها آگاه کنیم تا موقع خرید سردرگم نشوید.

  • یک کیف مدیریتی به غیر از زیبایی ظاهری باید بتواند نیاز استفاده کننده را چاره کند. اغلب مدیران امروزی، همراه خود یک لپ تاپ یا تبلت نیز دارند. نمی توان انتظار داشت که یک مدیر شیک پوش با یک دست کت و شلوار، با خود کوله پشتی یا کیف دوشی مخصوص لپ تاپ حمل کند. پس تنها گزینه می تواند کیف دستی مدیریتی او باشد. امروزه اغلب کیف های مدیریتی دارای جای مخصوص به لپ تاپ هستند. البته کیف های چرمی کمتر چنین امکانی را دارند اما در مدل های جدید بخاطر تفکیک جایی که دارند، می توان یک لپ تاپ یا تبلت در آن جای داد.
  • اگر جزء آن دسته از مدیران با نظم و ترتیبی هستید که هر چیزی در کیف باید سر جای خودش باشد، پیشنهاد می کنیم کیف های مدیریتی را انتخاب کنید که در حقیقت 4 یا 5 جای مختلف داشته باشد. جای کارت بانکی، موبایل و خودکار از موارد مهم یک کیف مدیریتی است.
  • اگر مسیر خانه تا محل کار را پیاده می روید و مسافت طولانی است، می توانید کیف مدیریتی با دسته های دوشی بگیرید تا در هنگام خستگی به راحتی آن را روی دوش خود آویزان کنید.
  • کیف های مدیریتی که از جنس برزنت یا کتان هستند بهتر است مثل کیف های لپ تاپ، ضد ضربه و ضد آب باشند تا آب به آن ها نفوذ نکند و لپ تاپ یا تبلت آسیبی نبینند.
  • بعضی از کیف های مدیریتی قابلیت اتصال به کیف مسافرتی دارند. زمانی عمیقا به این قابلیت نیاز پیدا می کنید که مجبور هستید برای یک سفر کاری علاوه بر حمل چمدان مسافرتی، کیف مدیریتی تان را نیز با خود ببرید. اگر چنین قابلیتی در کیف وجود نداشته باشد، برای حمل چمدان و کیف مدیریتی در فرودگاه دچار مشکل می شوید. به خصوص وقتی در این حالت موبایلتان هم زنگ بزند.

داخل کیف دستی و دوشی مدل میلان | راهنمای انتخاب بهترین کیف دستی مدیریتی | فروشگاه تنسر

اشتباه رایج در انتخاب کیف دستی مدیریتی

 

همیشه در انتخاب کیف مورد نیازتان دقت کافی به خرج دهید. اگر این کار صورت نگیرد بعدا پشیمان می شوید. 4 مورد از مهمترین اشتباهات رایج در انتخاب کیف دستی مدیریتی را ذکر می کنیم تا هنگام خرید حواس خود را بر روی این موارد متمرکز کنید:

اشتباه اول: پر کردن بیش از حد کیف مدیریتی

کیف مدیریتی از اسمش هم پیداست که یک کیف جمع و جور و متوسط برای حمل وسایل و ضروریات مدیریتی است. این کیف بیانگر شخصیت منظم شماست پس هرگز در آن وسایل زیادی نگذارید. اگر کیف مدیریتی شما بیش از حد پر شود حالت برآمدگی و شکم دادگی پیدا می کند و به مرور به کیف آسیب می رساند. در ضمن با کت و شلواری اتو کشیده و کفش واکس زده، خیلی خنده دار و زشت خواهید شد و اگر کیف شما پر و چاق باشد در این صورت بیشتر شبیه کارمندان بی نظم هستید تا یک مدیر موفق.

اشتباه دوم: استفاده از کیف مدیریتی در هر جا، هر مکان و هر لحظه

کیف مدیریتی فقط برای استفاده در محیط کار می باشد. وقتی قرار است به جلسه ای کاری یا به شرکت خودتان بروید باید کیف مدیریتی را با خود ببرید اما در دیگر لحظات و مکان ها بهتر است از این کیف استفاده نکنید. مثلا اگر قرار است بعد از ظهرها به کلاس زبان بروید، بردن این کیف صحیح نیست.

اشتباه سوم: خریدن کیف دستی مدیریتی با حجم خیلی پایین یا حجم خیلی زیاد و بزرگ

کیف مدیریتی باید سبک و متوسط باشد. کیف هایی که خیلی کوچک به نظر می رسند برای حفظ ظاهر یک مدیر زیاد مناسب نیستند همچنین ممکن است جای زیادی برای وسایل یک مدیر نداشته باشند. اگر کیف مدیریتی شما خیلی بزرگ باشد یا از جنس چرم سنگین مثل جیر باشد، باز هم نمی تواند برای شما مناسب باشد. حجم متوسط، بهترین حجم و سایز است. البته این اشتباه در خرید کیف لپ تاپ هم رخ میدهد به این صورت که داخل کیف فقط لپ تاپ جا میشود و دیگر جایی برای لوازم جانبی لپ تاپ نمی ماند پس در خرید این دو کیف دقت به فضای داخلی کیف داشته باشید

اشتباه چهارم: کیفیت را فدای قیمت کردن

مدیران همیشه و دائم از کیف خود استفاده نمی کنند پس خطای بزرگی است که یک کیف ارزان و بی کیفیت بخرند. شاید خریدن یک کیف چرم مصنوعی هم اشتباه باشد. بهتر است یک کیف مقاوم از جنس برزنت یا کتان و چرم طبیعی استفاده کنید چون مدت زیادی دوام می آورد.

بهترین کیف دستی مدیریتی

در این مقاله یک کیف مدیریتی ساده و کاربردی از فروشگاه اینترنتی “تنسربگ” را معرفی می کنیم:

کیف دستی و دوشی میلان

این کیف در عین سادگی، ظاهری شیک داشته و بسیار پرکاربرد می باشد. کیف مدیریتی تنسر مدل میلان علاوه بر جای مدارک و جای کارت و خودکار، یک جای مخصوص به حمل لپ تاپ دارد. این قابلیت می تواند دغدغه ی شما را برای حمل لپ تاپ از بین ببرد. سبکی و راحت بودن از دیگر ویژگی های این کیف مدیریتی به شمار می رود. اگر لپ تاپ 15.6 اینچی داشته باشید به راحتی می توانید با خیال آسوده آن را حمل کنید. قابلیت ضربه گیری و ضد آب بودن نیز از ویژگی های بارز این کیف مدیریتی است. این کیف فقط 680 گرم وزن دارد یعنی کمتر یک کیلو گرم، پس حمل آن ساده است.

سخن پایانی

اگر به ظاهر مدیریتی خود اهمیت می دهید باید بدانید که داشتن کیف مدیریتی برای حفظ پرستیژ شما بسیار مهم است. سعی کنید با انتخاب بهترین و مناسب ترین کیف مدیریتی، این پرستیژ را ارتقا بخشیده و جذاب دیده شوید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/07/17
  • 2003 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ