آیا هیچوقت دقت کرده اید که چرا وقتی وارد یک فروشگاه لوازم التحریر یا فروشگاه های بزرگ عرضه کننده ی نوشت افزار می شوید، جامدادی های فانتزی بیشتر توی چشم هستند و تعداد زیادی از آن ها در فروشگاه می باشد اما جامدادی های ساده، کمتر وجود دارند؟

این فقط به خاطر پر فروش تر بودن آن هاست. جامدادی های فانتزی همیشه پر فروش تر از بقیه ی جامدادی ها هستند اما امروز می خواهیم دلیل این پر فروش بودن را مطرح کنیم.

جامدادی های فانتزی به خاطر داشتن شکل، طرح و رنگ های جذاب بیشتر در چشم و ذهن دانش آموزان می ماند. وقتی یک شخصیت کارتونی خیلی معروف را بتوان تصویرش را روی جامدادی زد یا دست کم جامدادی را به شکل و حالت آن در آورد، این جامدادی فانتزی مورد علاقه ی دانش آموزان خواهد بود و از داشتن آن لذت می برند. پس یکی از دلایل محبوب بودن جامدادی ها همین است. در کنار این دلایل، خرید جامدادی های فانتزی کمی ارزان تر از نوع ساده و اصطلاحاً سرو سنگین می باشد. همین ارزان تر بودن باعث تولید بیشتر آن می شود.

خانم های جوان می توانند جامدادی های فانتزی از جنس پارچه، چرم یا نمد درست کنند و این سادگی و سهولت در ساخت آن ها نیز می تواند از دلایل تولید بیشتر آن باشد. خب تولید کننده هم وقتی ببیند تقاضای این جامدادی ها در بازار زیاد باشد، بیشتر تولید می کند. فروشگاه ها هم میل و رغبت دارند تعداد بیشتری از آن بیاورند چون فروش آن بیشتر است. این ها فقط تعداد انگشت شماری از دلایل پر فروش بودن جامدادی های فانتزی می باشد.

راهنمای انتخاب یک جامدادی فانتزی

دو طرح مختلف از جامدادی تنسر مدل TJ02 | جامدادی های فانتزی و بررسی پر فروش بودنشان | فروشگاه تنسر

 

جامدادی ها دنیای وسیعی دارند. وقتی می خواهید برای فرزندتان یک جامدادی تهیه کنید، با دنیای شلوغی از طرح ها و نقش ها و شکل های مختلفی روبه رو می شوید مثلا جامدادی های ساده، جامدادی های فانتزی و طرح های دیگر. اگر استاد دانشگاه یا معلم و دانشجو هستید هم فرقی نمی کند باز هم حق انتخاب های زیادی دارید جامدادی های چوبی، فلزی، پلاستیکی، پارچه ای و چرمی و خیلی مدل های دیگر…

کودکان و دانش آموزان کم سن و سال تر بیشتر به دنبال زیبایی و خاص بودن جامدادی هستند تا نوع جنس و مواد به کار رفته در آن. یکی از طرح هایی که اکثر نوجوانان و دانش آموزان به آن جذب می شوند، جامدادی های فانتزی هستند. جامدادی ها با هر جنسی که باشند فرقی نمی کند، اگر شکل فانتزی داشته باشند، برای دانش آموزان خیلی جذاب هستند. وقتی این همه تقاضا و فروش در بازار باشد، تولید کنندگان و فروشندگان هم تمایل به تولید و فروش جامدادی های فانتزی بیشتری پیدا می کنند.

اگر تصمیم به خرید جامدادی فانتزی برای کودک و دانش آموز خودتان دارید بهتر است قبل از خریدن کمی دست نگه دارید. نیازی به گشتن در مغازه ها نیست. اگر ساکن تهران هستید که به راحتی می توانید سفارش اینترنتی خود را در فروشگاه اینترنتی تنسر ثبت کنید و خیلی زود یک جامدادی مطابق با سلیقه ی خودتان دریافت کنید. اگر هم ساکن شهرستان هستید می توانید بعد از خرید در مدت زمان کوتاهی آن را درب منزل دریافت کنید. محصولات فروشگاه تنسر به گونه ای هستند که اگر هم مدل های غیر فانتزی آن را ببینید ترجیح می دهید آن را داشته باشید. به هر حال قبل از خریدن جامدادی های فانتزی سعی کنید این نکات را مد نظر داشته باشید:

  • برای دانش آموزان کم سن و سال بهتر است جامدادی فانتزی خریداری شده فلزی نباشد یا اگر فلزی است بهتر است لبه های تیز و برنده نداشته باشد.
  • اگر جامدادی فلزی فانتزی خریداری شده دارای عکس و برچسب است بهتر است کودک و دانش آموزتان را آگاه کنید که اصلا آن را به دهان خود نکند چون مواد شیمیایی حاصل از رنگ ها می تواند برای سلامتی او خطر ناک باشد.
  • جامدادی های فانتزی زیبا اکثرا از جنس پلاستیک و چرم مصنوعی هستند که شکل خود جامدادی می تواند شبیه حیوانات یا ماشین و… باشد.
  • اگر جامدادی فانتزی چوبی یا فلزی تهیه می کنید سعی کنید از نوع سبک انتخاب کنید که حمل آن ساده تر باشد.
  • برای دانش آموزان بازیگوش که کمتر به درس توجه می کنند، می توانید با خریدن جامدادی های فانتزی آن ها را به درس خواندن تشویق کنید. همینطور خرید اکسسوری های جذاب هم این کار را انجام میدهد
  • سعی کنید جامدادی فانتزی شما به راحتی باز و بست شود. جامدادی هایی که یک زیپ ساده دارند یا درب آن چفت می شود خیلی راحت تر هستند.

8 ویژگی یک جامدادی فانتزی زیبا

جامدادی تنسر مدل TJ03 | جامدادی های فانتزی و بررسی دلیل پر فروش بودنشان | فروشگاه تنسر

جامدادی های فانتزی انواع مختلفی دارند. مثلا جامدادی های پارچه ای، نمدی، پلاستیکی، چوبی، فلزی و …

هر کدام از آن ها با طرح و شکل های ویژه ای سعی در جلب نظر مصرف کنندگان دارند.

بهتر است با ویژگی های آن ها آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسب تری در این زمینه داشته باشید:

  1. جامدادی های فانتزی پر فروش تر از سایر جامدادی ها هستند.
  2. جامدادی های فانتزی می توانند تشویق و ترغیبی برای دانش آموزان باشند.
  3. اگر هنر خاصی در زمینه ی دوخت و دوز داشته باشید می توانید جامدادی فانتزی بسازید.
  4. شکل و رنگ های جامدادی های فانتزی نظر کودکان را بیشتر به خود جلب می کند.
  5. برخی از جامدادی های فانتزی را افراد بزرگتر مثلا سنین 8 سال به بالاتر تا 13…14 سال هم می توانند استفاده کنند.
  6. جامدادی های فانتزی اغلب به شکل و طرح برنامه کودک و کارتون ها و شخصیت های محبوب و بروز تولید می شوند.
  7. جامدادی های فانتزی همیشه و در همه ی فروشگاه ها به وفور یافت می شوند.
  8. جامدادی های فانتزی به تعداد بیشتری در فروشگاه ها می باشند.

پس مشتری می تواند حق انتخاب بیشتری داشته باشد.

سخن پایانی

جامدادی های فانتزی انتخاب مناسبی برای دانش آموزان کم سن و سال می باشد. گاهی می توان برای تشویق دانش آموزان به درس خواندن و میل و رغبت به مدرسه رفتن، از آن ها استفاده کرد همچنین این میل و اشتیاق را با میتوانید با خرید کیف ها و کوله ها یا حتی با خرید کیف دوشی مسنجر نیز به و جود بیاورید. پیشنهاد می کنیم از جامدادی های تنسر نیز دیدن کنید تا تجربه داشتن یک جامدادی زیبا و شیک را کسب کنید.

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1399/08/26
  • 2234 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ