آیا می توانیم با خرید کوله پشتی ایرانی از تولیدات وطنی حمایت کنیم؟ شاید با شنیدن جمله حمایت از کالای ایرانی به این فکر افتاده اید که چرا باید از کالایی که کیفیت چندانی ندارد و قیمت بیشتری نسبت به کیفیتش دارد حمایت کنیم؟ حمایت از کالای ایرانی به چه معنا است؟ آیا حمایت یعنی بجای خرید کالای باکیفیت خارجی بدون هیچ مقایسه ای کالای بی کیفیت داخلی را خریداری کنیم؟ با ما همراه باشید تا برای تمام پرسش هایی که در ذهن شما نقش بسته است پاسخ مناسبی پیدا کنیم.

حمایت از تولید داخلی باعث تولید کالاهای باکیفیت‌ بهتری در صنعت می شود. این حمایت می تواند در ابعاد مختلفی انجام شود. با ارسال نظرات خود به تولید کننده، نشان می دهید نسبت به کیفیت محصولات بی تفاوت نیستید. در بسیاری از موارد رساندن نظرات سازنده به گوش تولیدکنندگان می تواند کمک مؤثری در بهبود کیفیت محصولات داشته باشد.

برای مثال اگر نیاز دارید برای مدرسه و دانشگاه وسایلی تهیه کنید لازم نیست با لوازم تحریر خارجی سال تحصیلی را شروع کنید بلکه کالاهای ایرانی با کیفیتی بالا وجود دارد که نیاز شما را به خوبی بر طرف میکند مثلا خرید کیف و کوله مدرسه از تولید کننده های داخلی انتخاب خوبی برای حمایت از تولید ایرانی است و مطمئن باشید کیفیت خیلی از کیف و کوله های ایرانی تفاوت زیادی با کیف و کوله خارجی ندارد

مهم ترین مزایای حمایت از کالای ایرانی

گزاشتن لپ تاپ در کوله پشتی | با خرید کوله پشتی ایرانی از تولیدات وطنی حمایت کنیم | فروشگاه تنسر

حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالای ایرانی، باعث رونق گرفتن چرخه ی تولید و اقتصاد می شود و مزایای زیادی به همراه دارد. مهم ترین مزایای حمایت از کالای ایرانی عبارت اند از:

  1. ایجاد اقتصاد مقاوم

نهادهای اقتصادی با افرادی که محصولاتشان را مصرف می کنند، ارتباط و پیوند دو طرفه ای دارند که باعث ارتباط بین بخش های مختلف اقتصادی می شود.

  1. افزایش اشتغال و کاهش بیکاری

با مصرف کالاهای تولید وطنی، تولیدکنندگان به نیروی کار محلی بیشتری احتیاج پیدا می کنند و درنتیجه میزان اشتغال زایی بالا رفته و بیکاری در سطح جامعه کاهش می یابد.

  1. کاهش فعالیت بازارهای موازی

مصرف کالای تولید شده محلی باعث کم شدن استفاده از کالاهای خارجی خواهد شد و همین امر باعث از کار افتادن فعالیت های بازارهای موازی می شود.

  1. کاهش هزینه تولید

قطعاً تولید کالا با مقادیر بالا این شرایط را برای تولیدکنندگان ایجاد می کند که سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند. مصرف تولیدات وطنی علاوه بر این که باعث افزایش بهره وری ظرفیت تولید می شود، می تواند هزینه های تولیدات محلی را کاهش دهد و در نتیجه تورم اقتصادی را نیز کاهش دهد برای مثال در خرید لوازم تحریر مثل خرید جامدادی نیاز نیست که پول زیادی خرج کرده و کالا های ایرانی را با کیفیت خارج اما بسیار ارزان تر در بازار خریداری میکنید

  1. کیفیت محصولات

در بسیاری از موارد علی رغم تصور عام کالای تولید داخل کیفیت بیشتری دارد و با توجه به این که هزینه ای برای وارد شدن آن صرف نشده است، قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های مشابه خارجی دارد. با این حساب شما می توانید با صرف هزینه ی کم تر صاحب کالایی باکیفیت مشابه برندهای خارجی شوید.

کوله پشتی های تنسر

کوله پشتی های تنسر مشکی،قرمز و سرمه ای | با خرید کوله ایرانی و حمایت از تولیدات وطنی| فروشگاه تنسر

محصولات متنوع تنسر یکی از نمونه های باکیفیت تولید داخل است که قادر است از هر نظر با نمونه های خارجی رقابت کند. این مجموعه در تولید انواع کیف، کاور تبلت، کیف های کلاسوری، انواع جامدادی، انواع کوله پشتی ها و… در عرصه تولید کیف و کوله پیشتاز بوده و توانسته است رضایت مصرف کنندگان خوش سلیقه ی ایرانی را به بهترین شکل ممکن جلب کند.

کوله پشتی های تنسر یکی از بهترین کالاهای تولید داخل است. مجموعه ی تنسر این کوله پشتی ها را در طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با انواع سلیقه ها تولید کرده است و در اختیار مصرف کنندگان خوش سلیقه ی ایرانی قرار داده است. این کوله پشتی ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها در نوع کارایی، رنگ و طرح و جنس باهم متفاوت هستند. در ادامه انواع کوله پشتی های تنسر را به شما معرفی خواهیم کرد.

کوله پشتی مدل ریزو:

کوله پشتی ریزو یک کوله ی بسیار مقاوم و جادار است که جنس آن از پارچه ی ضد آب می باشد که وزن بسیار کمی هم دارد. سبک بودن این کوله و پهن بودن بندهای آن باعث می شود در حین حمل کوله آسیب چندانی به شانه های شما وارد نشود. استفاده از پارچه راشل باکیفیت در قسمت پشتی کوله پشتی تنسر مدل ریزو از طریق ایجاد گردش هوا، از تعریق کمر در روزهای گرم سال جلوگیری می کند.

کوله پشتی مدل دنا:

این کوله پشتی با داشتن ضربه گیر دو طرفه از آسیب به لپ تاپ و وسایل الکترونیکی شما جلوگیری می کند. کوله پشتی تنسر مدل دنا با استفاده از پارچه ی ضد آب دوخته شده است که اجازه نمی دهد آب به داخل کوله نفوذ کند. با کوله پشتی دنا دیگر نگران حمل و نقل لپ تاپ خود در روزهای بارانی نباشید.

کوله پشتی مدل روما:

کوله پشتی روما با ظاهری متفاوت و زیبا، در دو حالت دستی و کوله می باشد. این کوله پشتی قابلیت مخفی کردن بندهای کوله را دارد و شما می توانید از آن به عنوان یک کیف رسمی و اداری نیز استفاده کنید. با انتخاب کیف روما با پرداخت هزینه ی یک کیف صاحب دو کیف خواهید شد.

کیف سه کاره، مدل کاریو:

کیف سه کاره تنسر مدل کاریو | با خرید کوله پشتی ایرانی از تولیدات وطنی حمایت کنیم | فروشگاه تنسر

این مدل از کیف تنسر در سه حالت؛ به صورت دستی، کوله پشتی و کیف رو دوشی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید کیف سه کاره کاریو انتخاب مناسب برای بیشتر کار های روزمره است به این دلیل که دارای شش جیب بیرونی و دو فضای مجزای داخلی است که در برابر ضربه و بارندگی مقاوم است.

کوله پشتی نووا:

این کیف، یک کوله کم وزن، جادار و با دوام بالا است که علاوه بر داشتن زیپ مجزا، دارای دو جای قمقمه در کناره های خود است. کیفیت بسیار بالای این محصول باعث محبوبیت آن در بین مشتریان شده است.

سخن پایانی

با خرید تولیدات وطنی و کالای ایرانی علاوه بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی می توانید به رشد چرخه ی اقتصادی کشور عزیزمان کمک کنید. خرید تولیدات وطنی باعث افزایش نیاز به تولید و از بین رفتن بیکاری خواهد شد.

از طرف دیگر بسیاری از محصولات تولید داخل علاوه بر این که کیفیت بالایی دارند، قیمت کمتری نسبت به برندهای خارجی مشابه دارند و در تولید آن ها تمام نیازهای مصرف کنندگان ایرانی به بهترین شکل ممکن در نظر گرفته شده است.

برای خرید یک کیف یا کوله ی باکیفیت همین الان از طریق لینک https://tancerbags.com به فروشگاه اینترنتی تنسر مراجعه کنید و علاوه بر این که از تولیدات وطنی حمایت می کنید صاحب یک کوله پشتی یا کیف باکیفیت و با قیمت مناسب شوید. کلیه ی محصولات این مجموعه با تنوع در طرح و رنگ به خوبی با انواع سلیقه ها سازگار هستند.

 

  • فروشگاه کیف تنسر
  • 1400/01/30
  • 1983 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه
شروع مکالمه در واتس آپ